אנדריאה ומתאו בוצ'לי שרים Time To Say Goodbye

אנדריאה ומתאו בוצ'לי שרים Time To Say Goodbye

דואט של אב ובנו לרגל 30 שנות קריירה של אנדראה בוצ'לי

/5

אנדראה ומתאו בוצ'לי חברו למלחין האגדי הנס צימר, מלחין הסרטים הגרמני, לגרסה חדשה של "Time To Say Goodbye", שהוקרן במהלך הקטע 'In Memoriam' של פרסי האוסקר.  לאנדראה יש שלושה ילדים: מתאו ואחיו הגדול עמוס מנישואיו הראשונים, ובתו ורוניקה עם אשתו ורוניקה ברטי. כל האחים בוצ'לי הם מוזיקאים.
השיר "Time To Say Goodbye" או Con te partirò" הוקלט על ידי זמר הטנור האיטלקי לאלבום האולפן השני שלו, Bocelli. השיר יצא לאור ב-21 בפברואר 1995, על ידי חברת התקליטים פולידור רקורדס, כסינגל מתוך האלבום. השיר בוצע לראשונה בשנת 1995 בפסטיבל סן רמו. השיר מאחד מחדש את אנדראה ומתאו בוצ'לי אחרי אלבום חג המולד המצליח שלהם, A Family Christmas, ולפני כן, הדואט המסעיר שלהם "Fall On Me". גם בדואט הזה נשמרת הליבה המוזיקלית המרגשת והשירה העוצמתית בוצ'לי. הביצוע מסמן את תחילת שנת ה-30 של הקריירה שלו.הסרט בבימויו של קוזימה ספנדר, יתמקד במאחורי הקלעים של חייו ועבודתו האישיים של בוצ'לי, גילויים שטרם נחשפו בסיפורו ורגעים מחוץ לבמה עם משפחתו וחבריו. בוצ'לי ואשתו ורוניקה בוצ'לי הם חלק מצוות מפיקי הסרט.
בשנה שעברה, Entertainment One הכריזה על סרט תיעודי חדש על הזמר האגדי. הסרט, שאמור להיקרא Andrea Bocelli: Why I Believe, מצולם בימים אלה באיטליה ובארה"ב ויצא השנה לאקרנים.

 

אנדריאה ומתאו בוצ'לי שרים Time To Say Goodbye

שיתוף ב facebook
share

2 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

2 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן