אריאנה גרנדה - Positions

אריאנה גרנדה כובשת שוב את פסגת מצעד הבילבורד עם Positions

/5

ארה"ב 2020. אריאנה גרנדה, זמרת הפופ לנערות מתבגרות, כובשת שוב את פסגת הבילבורד. עם Positions, וא אלבום האולפן השישי שלה, גרנדה עבדה עם מגוון מפיקים ביניהם טומי בראון, אנתוני מ 'ג'ונס, מורדה ביטז, דה רסקלס, סקוט סטורש.
האלבום מבוסס כצפוי על R&B וטראפ-פופ שאפיין גם קודמים שלה כמו Sweetener מ-2018 ו – Thank U, Next מ-2019 בשילוב אלמנטים של היפ הופ, ניאו סול ופאנק.  גם הטקסטים צפויים – נושאי מין ואהבה. אורחים באלבום: דה וויקנד, טיי דולה סיין, דוג'ה קט.
האלבום זכה ביקורות חיוביות בדרך כלל מצד מבקרי המוזיקה, שהחמיאו לשירה של גרנדה,  אך מתחו ביקורת על ההפקה והמילים. אתר ביקורות המוזיקה Metacritic העניק לה ציון 72 כציון ממוצע של כל המבקרים.
מבקר הניו מיוזיקאל אקספרס: "כמבוא לעידן הבא בקריירה של גרנדה, זה אלבום סולידי, אבל אתה לא יכול שלא להרגיש שחסר לו חלק מהברק המסחרי שלה".

השיר Positions יצא כסינגל המוביל שבוע לפני השקת האלבום. לא הייה צל של ספק: גם השיר הזה הגיע למקום הראשון במצעד ה-100 של הבילבורד. זהו כבר הסינגל החמישי שלה שכובש את המיקום הזה. לאחר יציאת האלבום, כל 14 הרצועות שלו הוצגו במקביל בהוט 100, כשהסינגל השני "34 + 35" הגיע למקום השמיני. האלבום הגיע כאמור למקום הראשון במצעד הבילבורד 200 האמריקאי. גם כאן – ההצלחה פנומנלית: האלבום החמישי שלה שמגיע למקום הראשון בארה"ב כמו גם בקנדה, אירלנד, ניו זילנד, נורבגיה ובריטניה.

Ariana Grande – positions

Ariana Grande – 34+35

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן