ג'אז במאי החצוצרן טרל סטפורד במחווה לרוי הרגרוב

ג'אז: החצוצרן טרל סטפורד במחווה לרוי הרגרוב

סטפורד שמגיע ל-7 הופעות הוכתר כ"אחד הנגנים הגדולים של זמננו" על ידי אגדת הפסנתר מקוי טיינר.

/5

החצוצרן טרל סטפורד הוכתר כ"אחד הנגנים הגדולים של זמננו, נגן חצוצרה נהדר" על ידי אגדת הפסנתר מקוי טיינר. סטפורד מגיע במאי לשבע הופעות עם רביעיית טמיר הנדלמן לנגן ג'אז במחווה לענק החצוצרה רוי הרגרוב.
סטפורד משלב אהבה עמוקה למלודיה, נגינתו האקספרסיבית מאפשרת לו לבטא את מסורת החצוצרה העשירה של קודמיו, תוך שהוא מביא חידושים משלו. סטפורד הופיע עם מיטב תזמורות הג'אז בעולם כמו של הקרנגי הול ודיזי גילספי והקליט מעל 130 אלבומים כסולן.
טרל סטפורד בן 57, הוא יליד מיאמי פלורידה, גדל בשיקגו אילינוי וגם בסילבר ספרינג, מרילנד. במקור היה נגן חצוצרה קלאסי, ובהמשך עבר לג'אז עם להקת הג'אז של אוניברסיטת מרילנד. במהלך הקריירה שלו ניגן עם ניגן עם מקוי טיינר, כריסטיאן מקברייד, ג'ון קלייטון, סטיב טורה, דייב ולנטין וראסל מאלון. לאחרונה הוא הוציא תקליטור בשם New Beginnings.
סטפורד מנהל כיום את לימודי ג'אז במכללת בויאר למוזיקה ומחול באוניברסיטת טמפל.
טמיר הנדלמן הוא פסנתרן ג’אז ומלחין מוכשר מאוד, הופיע והקליט עם אמנים מגוונים כמו ברברה סטרייסנד, וג’ון פיזארלי, הוא חבר ותיק בשלישיית ג’ף המילטון וכן בתזמורת של קלייטון-המילטון.
רוי הרגרוב, מענקי הג'אז של הדור הזה, נגן פורה שסיפק את קול הג'אז שלו על פני אלבומים רבים ובמגוון סגנונות, זכה בשני פרסי גראמי על פני מגוון רחב של סגנונות. הרגרוב מת בניו-יורק בגיל 49, כתוצאה מהתקף לב, אחרי שסבל ממחלת כליות קשה. הרגרוב ללא ספק – אחד מחצצורני הג'אז הגדולים בדורו, גם כסוליסט וגם כחבר בהרכבים. הרגרוב תיבל את הג'אז שלו .בצלילים אפריקניים ולטיניים, R & B, נשמה, פופ, פאנק והיפ הופ.

ההפקה של "שמיים" הפקות במסגרת סדרת  "ג'אז חם" .

ג'אז החצוצרן טרל סטפורד במחווה לרוי הרגרוב

Terell Stafford חצוצרה (ניו יורק) Tamir Hendelman פסנתר (לוס אנג'לס)  אסף חכימי בס שי זלמן תופים

29.4 מרכז מרכז גני תקווה
1.5 זאפה ירושלים
2.5 זאפה הרצליה
3.5 היכל התרבות הרצליה
4.5 מוזיאון ת"א לאמנות אולם רקנאטי
5.5 מוזיאון ת"א לאמנות אולם רקנאטי
6.5 בית אבא חודי חיפה

share

0 אהבו את זה

share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן