ג'יין בירקין לשתי הופעות בישראל בינואר 2012

/5

ג'יין בירקין, השחקנית והמוזיקאית תגיע לישראל במסגרת מסע ההופעות הבינלאומי שלה. בירקין תגיש גרסאות לקלאסיקות של סרג' גינסבורג. במלאת 20 שנה למותו של השאנסיונר ו- 40 שנה ליציאת אלבום המופת בהשתתפותה "L'Histoire de Melody Nelson". בירקין תופיע בשתי הופעות במועדון רידינג 3, 13, 14 בינואר.
בעבר שרה בירקין את שירי גינסבורג בגרסאות שונות מפופ, דרך ערבסק ועד לגירסאות קלאסיות בליווי תזמורת של 14 נגנים. כעת מגישה בירקין מופע שהחל כמחווה הומניטרית לתושבי יפן בעקבות אסון הצונאמי שפקד את יפן. היא אספה הרכב מרשים של נגנים יפניים והעניקה קונצרט חגיגי בטוקיו שכל הכנסותיו קודש לארגון Doctors of the world שמטפל בנפגעי האסון. בעקבות ההצלחה, יצאה לסיבוב הופעות בינלאומי.
בירקין שהיתה נשואה לגינסבורג, שרה בשני אלבומיו החשובים ביותר, הראשון שיצא ב-1969, "Je t'aime… moi non plus" הצטיין בטקסטים הפרובוקטיביים שלו. השני שנקרא, "Histoire de Melody Nelson", יצא בשנת 1971 ונחשב בעיני מוזיקאים רבים כבק, ג'רוויס קוקר, אייר, פורטיסהד לאלבום שעיצב את דמותם המוסיקלית והשפיע עליהם יותר מכל. במקביל להופעותיה בישראל צפויה בירקין גם להופיע בשטחי הרשות הפלשתינית.
את בירקין מביאים לארץ אמונים פלאג הפקות, שאחראים גם על הופעותיהם בישראל של מארק רונסון, להקת אינטרפול ופיטר הוק. מחירי הכרטיסים: 279 ש"ח

Je T'aime Moi Non Plus – Tribute to Birkin & Gainsbourg

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן