sting-02

גם סטינג מכר את כל קטלוג השירים שלו עבור יותר מ-250 מיליון דולר

בחודשים האחרונים, סדרה רחבת טווח של עסקאות קטלוגיות נחתמו עם ברונו מארס, קארדי בי, קווינסי ג'ונס, לצד ג'ורג' מייקל ודיוויד בואי, פול סיימון, בוב דילן וברוס ספרינגסטין.

/5

סטינג מכר את כל קטלוג השירים שלו ליוניברסאל (Universal Music Publishing Group) בעסקה שלפי השמועה שווה יותר מ-250 מיליון דולר (184 מיליון ליש"ט).
ההסכם מכסה את כל שירי הסולו של סטינג, כולל שירים כמו 'Shape Of My Heart', 'Fields Of Gold' ו-'Englishman In New York. העסקה משתרעת גם על השירים שסטינג כתב עבור פוליס, כמו 'רוקסן', 'כל נשימה שאת לוקחת' ו'כל דבר קטן שהיא עושה הוא קסם'.
סטינג: "אני שמח שג'ודי גרסון, (יו"ר ומנכ"ל Universal Music Publishing Group) והצוות יינהלו מעתה את קטלוג השירים שלי", אמר סטינג.

"זה חיוני עבורי שלגוף העבודה של הקריירה שלי יהיה בית שבו הוא מוערך ומכובד – לא רק כדי להתחבר למעריצים ותיקים בדרכים חדשות אלא גם כדי להציג את השירים שלי לקהלים חדשים, מוזיקאים ולדורות חדשים."לאורך הקריירה שלי, נהניתי ממערכת יחסים ארוכה ומוצלחת עם חברת UMG כשותפה שלי ללייבל, אז זה הרגיש טבעי לאחד הכל בבית אחד מהימן, כשאני חוזר לאולפן, מוכן לפרק הבא".

ג'ודי גרסון הוסיפה: "כל כך הרבה זיכרונות מהנעורים שלי קשורים לשירים הנהדרים שכתב סטינג – בין אם זה היה לראות לראשונה את פוליס בהופעה בפילדלפיה או לשמוע את המוזיקה שלו ברדיו או לנגן את האלבומים האלה

"לא יכולתי לדמיין שיום אחד אזכה להוביל חברה שתהיה שומרת מורשת השירים המדהימה של סטינג. כל אחד מאיתנו ב-UMPG מצפה לעבודה הזו בתחושת כבוד, אחריות והתרגשות עצומה לגבי מה שנוכל להשיג עבור המוזיקה שלו בעתיד".
בחודשים האחרונים, סדרה רחבת טווח של עסקאות קטלוגיות נחתמו עם ברונו מארס, קארדי בי, קווינסי ג'ונס, אנדרסון .פאק וסאוויטי, לצד ג'ורג' מייקל ודיוויד בואי, פול סיימון, בוב דילן וברוס ספרינגסטין.

סטינג My Songs

Sting – Shape of My Heart

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן