דוג'ה קאט Planet Her

דוג'ה קאט Planet Her

Planet Her הוא קליידוסקופ אקלקטי המוסיקה נעה בין פופ מעודן וראפ מטורף באיזון אפקטיבי. האלבום הזה נשמע ומרגיש כמו נסיעה נהדרת/ הרפתקה מפוארת.

4/5

פספסנו? מוסיקה לעולם לא מפספסים. חוזרים אליה כמו אל מטרה שמסמנים להגיע במסע הבלתי נגמר סביב גלובוס המוסיקה. אני מתפנה לראפרית הזו, כי יש סיבה להתפנות. שמה מחוץ לבמה –  דוג'ה קט בשם הבמה. אמאלה רטנה זנדיל דלאמיני. בת 27.   בשנת 2018, דוג'ה קאט הפיצה קליפ – mooo שהתפזר כמו נגיף ושימש מבוא להצלחה שתחילתה ברשת החברתית כמו גם בטיקטוק. בשנת 2020, בעקבות עשרות מיליוני סרטוני ריקוד ברשת החברתית, שירה "Say So" הגיע למקום הראשון במצעד הבילבורד הוט 100.
Planet Her הוא השלישי שלה אחרי Hot Pink משנת 2019 , ולדבריה האלבום הראשון שלה ש"הרגיש לגמרי אני" וכי "במקום לשאוף להיות סוג מסוים של כוכבת פופ, אני פשוט מגלמת אחת כזו".
קראתי ביקורות על האלבום. הקשת נמתחת מ"מלכת הפופ החדשה", שמצליחה לעבור מסגנון לסגנון ללא מאמץ, דרך "חוגגת את נשיותה ומתענגת על חוש ההומור שלה", שירים שמזכירים את ניקי מינאז' וריהאנה ועד לחסרה המקוריות שבזכותה התפרסמה. גם "מאבדת את עצמה במרחב הפופ בצלילים צפויים ולא מעוררי השראה.
מה הבנתם? – לא הרבה.  מה שברור:  יש כאל ללא ספק אייקון מוזיקלי, ומה שעושה אותה אייקון הוא היכולת ליצירת להיטים ברוח העכשיו במוסיקה השחורה. Planet Her מגניב, מגובש, חופשי ועם זאת מכוון ובדיוק כדי לגרום לכוכב של דוג'ה לזרוח. זה אלבום של אווירת מסיבה באיזון המושלם בין מה שנקרא מוסיקה נוחה (Smooth) וכיף פראי.
גם רשימת האורחים של דוג'ה ב-Planet Her מגובשת, כלומר, כל בחירת שיתוף פעולה נשמעת כמו הצליל המתוק ביותר nעולמות אמנים דומים לה באופן יצירתי שחיים בהרמוניה מלאה. שיתופי הפעולה שלה עם אריאנה גרנדה ( "I Don't Do Drugs"), SZA (הדיסקו הקיצי "Kiss Me More") ואיב (היפ-הופ של תחילת שנות ה-2000 של "Tonight" ) מצטרפים לשיתופי הפעולה המוזיקליים המרגשים ביותר שלה.
Planet Her הוא קליידוסקופ אקלקטי המוסיקה נעה בין פופ מעודן וראפ מטורף באיזון אפקטיבי. האלבום הזה נשמע ומרגיש כמו נסיעה נהדרת/ הרפתקה מפוארת.

Doja Cat – Get Into It (Yuh)

share

0 אהבו את זה

share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן