דרייק עם Haim

דרייק מכנה את טריו האחיות חיים – הביטלס בפוסט באינסטגרם

הקשר הישראלי?  אביהן, מרדכי "מוטי" חיים' היה כדורגלן מקצועי בקבוצת מכבי יפו לפני שהיגר לארה"ב

/5

דרייק שיתף תמונה באינסטגרם מהפגישה הראשונה שלו את האחיות "חיים" (Haim) בלוס אנג'לס. "פגשתי את הביטלס", הוא כתב בכיתוב לצד התמונה בשחור-לבן שבה נראה הראפר עם אסטה, דניאלה ואלנה חיים. בנות "חיים" שיתפו גם הן התמונה בחשבון האינסטגרם שלהם, וכתבו בצחוק בכיתוב שלהן: "We're the Beatles".
הלהקה נמצאת כעת בסיבוב ההופעות שלה בצפון אמריקה לשנת 2022 לקידום אלבומה האחרון 'Women In Music Pt. III'. בשבוע שעבר הן עצרו בעיר הולדתו של דרייק, טורונטו, אונטריו כדי להופיע ב-RBC Echo Beach.
בנות "חיים" עדיין אינן מאמינות שזה קורה להן אפילו אחרי כל שנות ההצלחה. הגרדיאן והטלגראף הבריטיים נתנו לאלבום השישי שלהן ציון 100. אין כאן טעות – 100. בשורה התחתונה המבקרים קובעים כי ההשפעות האקלקטיות של האחיות מלוס אנג'לס הצטלבו סוף סוף לאלבום האחרון הטוב ביותר שלהן עד כה –  Women in Music Pt. III
הקשר הישראלי? שלוש האחיות חיים, אסתידניאל,   אלנה  נולדו וגדלו באזור עמק סן פרננדו, קליפורניה, להורים יהודים אביהן הישראלי, מרדכי "מוטי" חיים, ואמן האמריקאית דונה היו שניהם מוזיקאים. מרדכי היה כדורגלן מקצועי בקבוצת מכבי יפו ונגן בתופים.

על אלבומן האחרון  Women in Music Pt. III

 

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן