קייב קוראת הלהקה האוקראינית בטון משחררת קאבר ל - London Calling a של הקלאש

"קייב קוראת" – הלהקה האוקראינית "בטון" משחררת קאבר ל – London Calling של הקלאש

ויהפכו גיטרות לקלצ'ניקובים

4.5/5

להקת הפאנק האוקראינית בטון (Beton) הפכה את "London Calling" של הקלאש הבריטית (The Clash) לשיר מחאה נגד הפלישה הרוסית – "Kyiv Calling". הגרסה של הלהקה בת 3 החברים הוקלטה בעיר לביב שבמערב אוקראינה ביום חמישי ושישי (17-18 במרץ). את ההפקה והבישול עשה דני סאבר, שעבד עם סולן להקת הקלאש, ג'ו סטראמר, לפני מותו ב-2002.
ג’ו סטראמר ומייק ג’ונס מהקלאש ביטאו  ב"לונדון קוראת" מחאה בשם פשוטי העם נגד הממסד הבריטי, וקשרו אותה למסורת הרוקנ’רול.
London Calling הוא שיר אפוקליפטי, עוסק בדרכים שונות בסוף העולם, נוגע בתקופת הקרח, רעב, מלחמה. השיר הגדיר את קווי המתאר של הקלאש כלהקת מחאה נגד הממסד, ומחאה הייתה אחת מאבני היסוד של הפאנק.
הסרטון הנלווה ל-'Kyiv Calling' כולל קטעים שצולמו על ידי משפחות הלהקה וחברים מהמלחמה ברחבי אוקראינה. צפו בו למטה. כל ההכנסות מהשיר יועברו לארגון FURM ראשי תיבות של Free Ukraine Resistance Movement.
על הרעיון לקאבר אומר סולן סולן בטון אנדרי זולוב: "מוזיקאים אוקראינים רבים נמצאים כעת בשדות הקרב או בהגנה על מולדתם. הפעם הם החליפו גיטרות לרובים. אנו מקווים שהשיר הזה יבטא את רוחם של האוקראינים ואת ההתרסה שלנו לתוקפנות הרוסית.

"הקלאש היו אחת ההשראות שלנו כשהתאהבנו בפאנק רוק ובמוזיקה בכלל, לא היתה שום סנוביות או יומרה במוזיקה שלהם. היה להם מה להגיד והם הביעו את דעותיהם בצורה הכי אותנטית. London Calling מייצג את כל מה שקשור לכעס שלהם, ואנחנו מאוד שמחים להיות מסוגלים לקחת את הקלאסיקה האייקונית הזו, ולהפוך אותה להמנון שלנו עם משמעות וחיים חדשים".

הזמר הוסיף: "אנחנו שמחים שהשיר מושמע לא רק באוקראינה, אלא ברחבי העולם כסמל לסולידריות ותקווה. המדינה שלנו תגן על חירותנו, שהושגה בדרך קשה, ותגן על זכותנו להגדרה עצמית. אין לנו ספק לגבי הניצחון שלנו, אנחנו גאים להיות אוקראינים ולחוש תמיכה של מוזיקאים בחו"ל. זה אומר כל כך הרבה!"

הקלאש – London Calling לונדון קוראת

Beton (Бетон) – Kyiv Calling (official cover version of London Calling of The Clash)

הקלאש – London Calling

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן