סם סמית' Unholy ft. Kim Petras

זהו סם סמית'?

זמר הבלדות הנשפכות מריץ את "Unholy", שיר סקסי, נועז, רחוק ממה שהמעריצים ציפו ממנו, זמר שאלבומיו גדושים  בלדות פסנתר

4/5

נודה שהופתענו. זה סם סמית', זמר הבלדות הנשפכות מריץ שיר סקסי, נועז, רחוק ממה שהמעריצים ציפו ממנו, זמר שאלבומיו גדושים  בלדות פסנתר קודרות והמנונים קורע לב, כולל הסינגל מ-2022 "Love Me More", על התגברות על כאבי שנאה עצמית וצער עמוק "Unholy", לגמרי מחוץ לשדה הזה. הפתעה עוד יותר גדולה: השיר נמצא כבר שבוע שלישי בראש טבלאות הסינגלים בעולם.
"Unholy", הוא הסינגל המוביל המיועד לאלבום האולפן הרביעי של סם סמית'. השיר הוא שיתוף פעולה עם הזמרת והפזמונאית ילידת גרמניה, קים פטרס. אמור, השיר אינו דומה לשום דבר שסם עשה בעבר ומאותת על נחישותו להרחיב את הטווח המוזיקלי שלו.  בראיון למגזין בילבורד באוגוסט 2022 דיבר סם על הצורך שלו להתרחק מבלדות עצובות ולחקור כיוונים חדשים.
השיר הודלף באוגוסט 2022 באמצעות קליפ ב-TikTok, שבו סם סמית' מסנכרן את הפזמון בזמן שקים פטרס רוקדת באולפן הקלטות. הרצועה הפכה ויראלית/ השיר כולל מקהלה וצלילי היפרפופ (גישה מקסימליסטית או מוגזמת המשלבת בדרך כלל פופ ואוונגרד, תוך שימוש במוזיקה אלקטרונית, היפ הופ ודאנס.)

סם סמית' הסביר: "השיר הזה עוסק בשחרור מציפורני הסודות של אחרים.הוא נוצר בג'מייקה, והיה אחד מרגעי היצירה המפוארים ביותר שהיו לי כאמן. זה היה כל כך קתרזיסי ומשחרר לזרוק את ספר החוקים. "שמחה עבורי, ועבור הרבה אנשים קווירים.  כולנו אדוני בכאב, ואני חושב שזה… אמיץ להיכנס לשמחה כזו". השיר מעוצב באווירה חפלה ערבית לוהט, בקולאז' סאונד רב-קולי.

באופן מילולי, "Unholy" מספר על ניאוף של בעל שפוקד את "The Body Shop", הלא הוא מועדון החשפנות הידוע לשמצה של לוס אנג'לס. האדם היחיד שלא ידע על העבירות שלו הוא ""מאמי" – בשעה שכולם "לוחשים על המקומות שבהם היית / ואיך אתה לא יודע איך לשמור על העסק שלך נקי".
נראה שהדיקציה בשירה היא מעידה בעקיפין שאחד הילדים של הבעל הזה הוא בעצם זה ששר על הפרשה: "אמא לא יודעת שאבא מתחמם" ו"היא תעיף אותך החוצה אם היא אי פעם, תדע על כל החרא שאתה אומר לי שאתה עושה".

הקליפ של בבימויה של פלוריה סיגיסמונד הוא סרטון ארוטי המוגש בצורת מחזמר המציג אישה המתבוננת במופע קברט טעון מיניות ב"The Body Shop" לאחר שקיבלה הזמנה למועדון.
סמית' מופיע כ-MC של המועדון מוקף ברקדניות אנדרוגיניות, ואליהם מצטרפים כוכבי דראג . לאחר מכן, פטרס נראית על נדנדה בצורת לב לפני שהיא עוברת לרקוד גבי מכונית לבושה בתלבושת שמזכירה את מדונה.
עבור אמנית הפופ הגרמנית קים פטרס, "Unholy" בהחלט לא רחוק ממהות העשייה האומנותית שלה.  אלבומה מ-2022, "Slut Pop", כולל רצועות "XXX" ו-"Throat Goat", שמאוד משתלבות בעידן המועדונים הסקסי הזה. למרות הפער בין הז'אנרים שלהם, הצלילים של סמית' ופטרס משלימים זה את זה בצורה מפתיעה – הכוח המפוכח של סמית' מול הפאם פאטאליות של פטרה.
הגוונים האפלים משלימים להפליא את המוסיקה – תופים באסיים, קצב חזק, קולות רקע שמימיים מהלך הרמוני מזרח תיכוני, אפקט קתדרלה המפחיד הזה נותן לרצועה צליל כבד, הפקה מהפנטת. זה לא מפתיע ש-"Unholy" הצליח להפוך לסנסציית TikTok עוד לפני שהוא שוחרר.

 

סם סמית קים פטראס – Unholy

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן