חנן יובל לא שותק ודודי אמסלם עונה לו...

חנן יובל לא שותק ודודי אמסלם עונה לו…

אם זה לא היה עצוב זה היה מצחיק. כשזה אמסלם כדאי לצחוק.

/5

זמרי ישראל בשתיקה כמעט מוחלטת נוכח המהפכה השלטונית ומול הפגנות הרחוב הגואות. חנן יובל, טרובדור פופ ארצישראלי, הפר אותה בדרכו. יובל סירב להזמנה להופיע במשכן הכנסת בערב יום הזיכרון בטענה ש"לשיר של בפני גסי הרוח האלה זה לעשות שקר גדול לעצמי". יובל  כתב לרוני אבירם, מפיק האירוע: ״"לכנסת הזאת – של אלמוג כהן, של דודי אמסלם, של טלי גוטליב, של גלית דיסטל, של אריה דרעי, שנהנה מההומור של אלמוג כהן, של יו"ר הכנסת שבמקום לגעור בטינופות הוא אוסר על הצילום שלהם, ועוד ועוד – שאמשיך? זאת לא הכנסת שלי. לשיר שם בפני גסי הרוח האלה זה לעשות שקר גדול לעצמי. אוכל לא חסר ולא יחסר בבית משפחת יובל. על היושרה עבדתי כל החיים". חנן יובל הבהיר שאין לדברים קשר לימין או שמאל.
יובל לא הביע דעתו על המהפכה השלטונית, אבל תגובתו להזמנה היתה קול בודד, אמיץ, חסר מורא ומאיר את אפלת הדממה של מאות זמרים שממלאים פיהם מים ושותקים שתיקה שאינה אפילו רועמת.
מי שציפה לתגובה מטעם נציגי השלטון – קיבל את דודי אמסלם, השר במשרד המשפטים, שהציע לטקס לזכרם של חללי צה"ל,  את הזמר והיוצר  קובי פרץ, כדי שישיר לנו את השיר: 'אנחנו מאמינים בני מאמינים ואין לנו על מי להישען, אלא על אבינו שבשמיים". אם זה לא היה עצוב זה היה מצחיק. נזכיר לו, לאמסלם, שמדובר בזיכרון  הנופלים ולא בחפלה שנועדה להילולת מאמינים. מן הסתם, גם הנופלים וגם משפחותיהם היו רוצים להישען על האמונה, אבל אלוהים נתן ואלוהים לקח…

חנן יובל – פייסבוק

share

0 אהבו את זה

share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

3 תגובות

  1. אמסלם עושה דברו של ביבי שלא סופר אותו אנאלפבית,כמו רוב המזרחיים בליכוד.בובות על חוט של נתניהו.

  2. הראשון שמחא מבין האמנים היה שלומי שבן. זמר ויוצר במחאה משלו מאד יצירתית. אני מצדיעה לו ולחנן יובל ונראה לי שגם ריטה התבטאה בכוון. אשר לקובי פרץ- בהכלט זמר חשוב, אבל גם הוא בוגר ביהס של השב"ס. מבחינה זו מתאים לפרופיל של הממשלה המושחתת.

  3. מרים מעפר דל ומאשפות ירים אביון .והאביון?? יחשוב היטב..כבר אמרו יודעי דבר" גאה ורם ישפיל עדי עפר""
    אפשר ליפול שוב ועמוק והרסני רק כדאי שיפול לבד!!!! מי ששכח את המחזה" אנטיגונה" כדאי שייזכר בו..
    על חטא היוהרה שהמלך חטא בו הוא שילם ונפל עם כל משפחתו למטה מהעפר!! ובנו הצעיר לימים עוד ניסה והתחנן:"עץ בסערה אם לא יקפל ענפיו ייעקר"!.אשרי מי שיודע לוותר ולחבר את השברים גם למען עצמו וגם למען עמו..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן