קייס צ'ויס צילום מרגלית חרסונסקי

טוב שהם אינם משתנים

K's Choice, קייס צ'ויס

בארבי ת"א
4.5/5

הסיום: אקפלה בשלישייה של השיר Killing Dragons. "קח את גופי, את הקליפה שלי….קח את שפתי הם חופשיים, והם אינם מועילים לי. כל מה שרציתי לומר נאמר. קח את ידיי הן קרות שבירות מדי מכדי להחזיק בהן. כל כך קשה להאמין שהן היו שלי. קח את נשמתי (קח את נשמתי) קח את כל זה"… פינאלה מיוחד, שאומר ועכשיו קחו אותנו נטו.  סוג של אנטיקליימקס מפתיע.
גופה של שרה בטנס נראה רזה ושביר יותר מכל הפעמים הקודמות שראיתי אותה. חזותה אף יותר גברית. פעם שישית כאן עם אחיה גרט ולהקת קייס צ'ויס. אני בהופעה של הלהקה פעם שלישית. לפי הקהל, יש מי שלא נולדו, כאשר הלהקה החלה לפעול לפני 25  שנה באנטוורפן.
הם בני בית בבארבי.  סולדאאוט כמו מובן מאליו, עדיין מפתיע, אבל מוצדק: קייס צ'וייס עדיין חיה ובועטת מאז שהחלה דרכה במרתף קטן באנטרורפן שבבלגיה ב-1993. שרה בטנס משקיעה כל כוח ואנרגיה בשירה טעונת השראה עם הרכב מצוין שבין רוק פוסט גראנג' לבלדות פופ ופולק, גיטרות אקוסטיות וחשמליות. החימום המשמעותי היה בשיר השני  ב – Cocoon Crash. רוק עוצמתי נהדר אלא שאז אז מגיע שיר פופ פולק מלודי אקוסטי מרכך כמו  If you’re not Scared.
Every single night in bed / A black cross says "Perhaps you're getting better" / I'd like to thank you for your efforts / To promote what really matters / Whenever you're about to fall / Remember this, it's not a news flash / Don't pretend to know it all, but go ahead / Call it a cocoon crash
מאז ההופעות הראשונות כאן, הקהל הישראלי מתדלק להם את המופע. סוג של קאלט. סיפור אהבה בהמשכים, שמגיע לשיאים ב –  Not An Addict ואחריו ב- Everything for Free, עוד לפני שהלהקה חוזרת לבמה להדרן.
אין ספק: זוהי להקה של הופעה חיה. שרה בטנס, רעננה, מלאה חיוניות, רוקרית נפלאה, גם זמרת פולק בעלת גישה לירית רגישה. העדינות והעוצמה יוצרים את השלם הנפלא שלה של קייס צ'וייס. הסגנון? תערובת: פולק-רוק, פוסט גראנג', אינדי או אלט-רוק. מה שבא בא. ההרכב הזה אינו זקוק להגדרות, אבל אין ספק שמדובר באיזושהי זיקית רוק שראשה – שרה בטנס. לא מדובר בדיוות רוק, בפוזת רוק נשית, אלא בזמרת שעולה לבמה לשרת את השירים היפים, כסינגר סונגרייטר אמיתית, בטונים שמגיעים ממקומות שמתחת למיתרי הקול, מתחברת נפלא לנגנים שלה, שביחד ממשיכים להישמע בחגיגות העשרים וחמש כלהקת רוק אן.בי.איי, שלא איבדה דבר.

01. Mr. Freeze
02. Cocoon Crash
03. Hide
04. If you’re not Scared
05. Almost Happy
06. Believe
07. My Heart
08. Another Year
09. Butterflies Instead
10. The Ballad of Lea & Paul
11. We are the Universe
12. Private Revolution
13. The Phantom Cowboy
14. Shadowman
15. Echo Mountain
16. Not an Addict
17. Everything for Free
18. 20000 Seconds
19. Virgin State of Mind
20. I will carry you
21. We are Glaciers
22. Killing Dragons

צילום: מרגלית חרסונסקי

Cocoon Crash

If you're Not Scared

Echo Mountain

Not an Addict

Everything For Free

 

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן