טרוויס סקוט לא ישכחו לו את האסון באסטרוורלד

טרוויס סקוט – לא ישכחו לו את האסון באסטרוורלד

כשנה וחצי אחרי האסון  בפסטיבל אסטרוורלד בו נהרגו עשרה בני אדם מגיע הראפר טרוויס סקוט לפארק הירקון. 

/5

כשנה וחצי אחרי האסון  באסטרוורלד (5 בנובמבר 2021) מגיע הראפר טרוויס סקוט לפארק הירקון עם המופע "אוטופיה".   תזכורת: עשרה בני אדם מתו ועשרות אנשים נפצעו בערב הפתיחה של פסטיבל המוזיקה ביוסטון, טקסס מיסודו של טרוויס סקוט. ההרוג הצעיר ביותר היה בן 9. בהלה פרצה לאחר שהקהל החל ללחוץ לעבר קדמת הבמה. 11 בני אדם נלקחו לבתי חולים במצב של דום לב ושמונה מתו. כ-300 בני אדם טופלו בפציעות כמו חתכים וחבלות. באירוע נכחו 50,000 איש. יש טוענים כי האסון היה מכה קלה בכנף קריירה המזהירה שלו. מצד שני סקוט, מי שהקים את פסטיבל אסטרוורלד,  נודע לשמצה בשל מחלוקות וסוגיות משפטיות בנוגע לבטיחות בקונצרטים שלו.
טרוויס שמגיע לפארק הירקון (14.3) עשה את פריצת הדרך הגדולה שלו ב-2013 ומאז היו לו שמונה מועמדויות לפרסי גראמי. סקוט הגיע למקום הראשון ב-Billboard Hot 100 עם ארבעה להיטים, ובסך הכל נכנסו לטבלת הדירוגים 80 שירים. בנוסף. הסיפור של טראוויס סקוט מסקרן. הוא גדל עני, ואז הפך לאחד האמנים העשירים ביותר שהיו אי פעם. הוא נותן לאנשים תקווה שיש עוד משהו מלבד עתיד קונבנציונלי.
אין תשובה אחת לשאלה
אודה: זה לא הראפ שאני שומע במכונית.מצד שני מסקרן מה הפך את טרוויס סקוט כל כך פופולרי. תצרפו סגנון וסאונד כמו גם להיטים כ "Antidote", "Butterfly Effect" ו-"Sicko Mode" שמכניסים קהל לטירוף, גם שיתופי הפעולה שלו עם אמנים פופולריים אחרים כמו קנדריק למאר ודרייק.
טהרני ראפ רבים מתנגדים לסקוט ולסגנון המוזיקה שלו מסיבה אחת: הם מאמינים שהדבר החשוב ביותר במוזיקת ראפ הוא המילים. טרוויס פתח את הדלת לגרסה חדשה וטרנדית יותר של ראפ. הוא לא הכותב הכי טוב, אבל הצליל שלו "טריפי" וגורם לאנשים להרגיש כאילו הם חלק מתנועה. הם מקשיבים למשהו שלא נשמעו קודם.  היכולות שלו מתגלות על הבמה, פרפורמר שמשדר כמות עצומה של אנרגיה. זה נוגע גם למקצבים ולהפקה שלו. קחו שיר כמו "Antidote". שמציג את סקוט בעשן המריחואנה ושר על . "שלא תפתח את החלון הזה, אל תשחרר הסם הזה", הוא מזהיר אותנו.
השיר "Antidote" מאת טרוויס סקוט עוסק בחיים מהירים ופראיים, הניזונים מסמים ומסיבות. השיר הוא המנון למי שחי בחיים המהירים, מוציא כסף בחופשיות וחוגג חזק, בלי להתחשב בהשלכות הנלוות לכך. השיר מדגיש לא להיות רועש מדי או למשוך תשומת לב מיותרת, להכניס את המאזין לרעיון של חיים "נמוכים" או לחיות חיים שאינם בעין הציבור. ניתן לפרש את ה"נוגד" (The antidote) שאליו מתייחס הפזמון כמטאפורה לחיים מחוץ לתחום הציבורי בלי למשוך תשומת לב באמצעות פעילויות מפוקפקות. המסר של השיר הוא להזהיר את מי שחי בנתיב המהיר, להימנע מהסיכונים הכרוכים בכך.
סקוט ידוע בכך שהוא נלחם במעריצים, מסית למהומות קהל, ופעם גם בעט בצלם מחוץ לבמה,  אבל כמו שהוא אומר "הכל יכול לקרות במופע הלילה", ואת מה שקרב באסטרוורלד לא ישכחו לו.

השיר "אפקט הפרפר" עוסק בהסתפקות בבחירות שעושים בחיים וקבלת תוצאותיהן. הפזמון מדבר על אי יכולת לשנות את חייו גם אם הוא רוצה, ואיך זה תמיד מרגיש כאילו הוא תקוע בלופ. הפסוקים מדברים על איך טרוויס חי את החיים במלואם ומחבק את הבחירות שעשה, גם אם הוא מרגיש קצת תקוע לפעמים. הפזמון הוא כמעט כמו תזכורת לעצמו שהוא לא יכול להיות שום דבר אחר, ועליו לקבל את ההחלטות שלו ולשאוף להפיק את המרב מחייו. השיר עוסק בסופו של דבר בהבנה שהחיים של האדם מעוצבים על ידי ההחלטות שלו, ושלמרות שזה נראה מרתיע, בסופו של דבר זה תלוי בבחירה שלך וביכולת להפיק ממנה את המרב.

אלבומים

  • Rodeo (2015)
  • Birds in the Trap Sing McKnight (2016)
  • Astroworld (2018)
  • Utopia (2023)
שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן