טרוי סיון Something to Give Each Other

טרוי סיון Something to Give Each Other

אחד מאלבומי הפופ הטובים והמיוחדים של השנה, אלבום ששבו סיון מראה שהשיא והשפל של החיים שלובים זה בזה ללא תקנה

4/5

אלבום האולפן השלישי של טרוי סיון, "משהו לתת זה לזה", הוא חגיגה של סקס, ריקוד, קוויריות, אהבה וידידות. אחרי תלאות השנים האחרונות, סיון מצא את עצמו מתחבר מחדש לחדוות האנושי ולמוזיקת הריקודים.  המצעדים של השנה נשלטו על ידי שירים בקצב גבוה – אולי מונעים על ידי מינון התוכן האינטנסיבי של TikTok, דור הצעירים שלאחר המגיפה. צפו בקליפ של Rush. בחורי התהילה 2023, קולות גבוהים גופים לוהטים ומבטים תאוותניים, גבר לגבר, ישבים חשופים, סקס בכמויות.
מי שהתחיל כיוטיובר, הוציא אלבום בכורה סולידי Blue Neighborhood ב-2015, הלך הפעם על אלבום פופ שנשען על נקודות חוזק שנחשפים כאן. הוא מוכיח שקולות לא צריכים להיות גדולים כדי להיות חזקים. חלק מהשירה הכריזמטית ביותר של סיון היא בעצם שיחה, כמו ב-One of Your Girls, בו הוא מעריך את סיכוייו עם גבר סטרייט שהוא אוהב, או ב- Silly, בשירת פלסט כביכול הדרך ה"לא נכונה" לשיר מוזיקת פופ, אבל היא ממגנטת ונשמעת נפלא באוזניות.
סיון מוקף במין ורומנטיקה, מתענג על הרגע במקום לחשוב על בא, אפילו כשהוא שר על מערכת יחסים למרחקים ארוכים ב-What's the Time Where You Are הוא נשאר קליל ונמרץ.  בלדת העוגב נטולת התופים Still Got It מעלה בצורה מושלמת את המוזרות של לראות מישהו שהיית איתו בקטע אינטימי ("ראיתי אותך במסיבה / אמרתי שלום כמו עמית זקן") בהפקה אלקטרונית מצוינת.
מדובר באחד מאלבומי הפופ הטובים והמיוחדים של השנה, אלבום ששבו סיון מראה שהשיא והשפל של החיים שלובים זה בזה ללא תקנה, מה שרק הופך אותם למפתים יותר. "משהו לתת זה לזה" לא ממציא מחדש את הגלגל המוזיקלי. מבחינתו של סיון – אין צורך להמציא גלגל חדש, כשהוא מתגלגל נפלא על הישן.

טרי סיון – Rush

טרוי סיון – One of Your Girls 

 טרוי סיון  Got Me Started

 

טרוי סיון פייסבוק

share

0 אהבו את זה

share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן