יוני רכור שלומי שבן 2010

שלומי שבן ויוני רכטר – כולם אומרים + שוב היא כאן.

מפגש של הפריה הדדית: תחכום, הומור פירוק ובניה של  חלקי השירים למעין יצירת פאזל במהלכים כיד הדמיון,

5/5

ישנם מומנטים נדירים במוסיקה, שאתה מודה ליוטיוב על ההזדמנות שניתנה לך לצפות בהם. קחו את דואט הפסנתרנים הזה: שלומי שבן ויוני רכטר במופע זריחה במצדה פסטיבל התמר 2012. הם מדברים ביניהם בקלידים, שמים את האצבעות על נקודות חיבור משיקות כדי ליצור קומבינה יפהפיה בין שני עולמות מוסיקליים.
המאש-אפ ה ל"שוב היא כאן" של רכטר ול"כולם אומרים" מהאלבום הראשון של שבן הוא מהרגעים היצירתיים הנדירים והמענגים ביותר ששמעתי בפופ הישראלי. המפגש  משני צידי הבמה הוא הפריה הדדית של בדרגה גבוהה: תחכום, הומור פירוק ובניה של  חלקי השירים למעין יצירת פאזל במהלכים כיד הדמיון, נגיעות קלאסיות, מהלכי ג'אז, הרמוניות קוליות, מעברים וירטואוזים. הפרטים הקטנים (הניואנסים) שיוצרים את הסאונד של הדבר. ברגע שאתה מפרק את היצירות לפרטים, אתה מפתח סוג של יצירה חדשה.

שלומי ויוני אוהבים לשתף פעולה מאז נפגשו לראשונה בפסטיבל הפסנתר בשנת 2008 בין השניים מתקיים דיאלוג מוזיקלי מרתק, בעיבודים חדשים ל"ערב עירוני", "שוב היא כאן" וגם לקלאסיקות כמו פרקים מחמישיית הפסנתר של שוסטקוביץ' ומהקונצ'רטו מספר 21 של מוצארט. את המאש אפ הנ"ל מצאתי בהקלטה מתוך "העיקר זו הרומנטיקה" בהופעה חיה בפסטיבל הפסנתר 2010.

שלושה דואטים- יוני רכטר, אלון יבנאי ושלומי שבן

שלומי שבן מאחר את יוני רכטר – שיר הקרואסון

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן