לאו רוחאס אלבטרוס

לאו רוחאס אלבטרוס

מוסיקת חליל פאן: היורש של ג'ורג' זמפיר

3.5/5

מוסיקת חליל פאן מלודית נחשבת לאחת הנצרכות ביותר בז'אנר האיזי ליסנינג. עד היום הכרנו בעיקר את ג'ורג' זמפיר הרומני כשגריר חליל הפאן במוסיקה הקלה. יש מקום לצרף לליגת העל של הפאן פלוט מיוזיק את ליאו רוחאס, המנגן סוג של מוסיקה קלה מדיטציונית, שי שיגדירוה – Perfect for healing.
חואן לאונרדו סנטיליה רוחאס (נולד ב -18 באוקטובר 1984), מנציגיה הבולטים הוא מוזיקאי אקוודורי. הוא זכה בעונה החמישית של תוכנית הטלוויזיה Das Supertalent, הגרסה הגרמנית של Britain's Got Talent.
רוחאס הגיע מאקוודור, ארץ מולדתו, לספרד בשנת 2000 . משם הוא נסע לגרמניה עם אשרת תייר שחודשה שוב ושוב. תחילה הוא התגורר עם אשתו הפולנית בברלין, שם הרוויח כסף כנגן רחוב. עובר אורח סיפר לו על תוכנית Das Das Supertalent. רוחאס הגיש מועמדות לעונה החמישית בשנת 2011 והצליח להעפיל לסיבובי הגמר.
בפרשנות שלו ל – "El cóndor pasa" עם בחליל פאן וכלי נשיפה דרום אמריקאיים אחרים, הוא הגיע לחצי הגמר. לרגל מעמד הגיעה אמו מאקוודור, מה שגרם להופעה נרגשת ביותר. בגמר ב -17 בדצמבר 2011 ניגן רוחאס את היצירה האינסטרומנטלית "הרועה הבודד", שנכתב על ידי ג'יימס לסט, שהפכה להיט בשנת 1977 כאשר בוצעה על ידי לסט וונן חליל הפאן ג'ורג 'זמפיר. רוחאס זכה בתחרות ביתרון מובהק. הנעימות באלבום מבליטות קו של מוסיקת קיטש אתנית פסטורלית, החביבה על קהל "אמצע" ענק.

Leo Rojas – Son of Ecuador לאו רוחאס אלבטרוס

Leo Rojas – El Condor Pasa

share

2 אהבו את זה

share

2 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן