יי מורנינג ג'אקט Okonokos

מיי מורנינג ג'אקט Okonokos

כול ניסיון לתאר כמו-מה-זה-נשמע הוא קטן על הדבר עצמו.

5/5

שווה לחזור למורנינג ג'אקט של 2006 או לעשות הכרה למי שאינו מכיר,  ובמיוחד באלבום לייב נ ה ד ר! (סי.די גם די.וו.די) למה? כי איכויותיו עולות על אלבומי אולפן, והוא מעביר למערכת השמע את האנרגיות של הקונצרט. ובמילים פשוטות: ביצועי הלייב לשירים של הלהקה הזו עולים על ביצועי האולפן. (ועדיין אין לוותר על אלבומם מ-2005 הנקרא "Z" הנחשב אלבום רוק קלאסי)
מדובר ברביעיה מלואיסוויל קנטאקי שהציר המרכזי והבולט בה הוא הזמר-לידר ג'ים ג'יימס. הסאונד המהוקצע שהחבורה מייצרת הזוי, דרמטי, פופ-רוק משובח. ג'יימס צועק את נשמתו, טעון בטונות תשוקה, משחרר רגשות סוערים, משתמש בפאלצט (טון גבוה, מתוח). הצליל עוטף אותו מהודק מהודק. (ג'וני קווייד – גיטרה, טו טון טומי – בס, ג'יי גלן – תופים)
זה אלבום כפול מסעיר (21 שירים 123 דקות) שהוקלט בפילמור בסאן פרנציסקו  בנובמבר 2005 בהופעה שציינה שמציין 8 שנים כהרכב פעיל.  שירים בולטים: "גדעון" (דגימת סאונד למטה)  "אני חושב שאני הולך לעזאזל", "איזה איש נפלא". גם Dondante, Run Through, וישנים יותר כ-At Dawn. גם It's Still Moves ו-Off The Record. המופע החי ע"י מייקל בראוור (בוב דילן, קולדליי. הדי.וו.די בויים סאם אריקסון.
בדי.וו.די ניסו המורנינג ג'אקט סיפור קונספט. המסגרת המגוחכת שלו (הכוללת מסיבה ויקטוריאנית, אימוץ לאמה, "התגלות" המופע באמצע היער) אינה מעכבת או גורעת מזרימת הקונצרט.
גרייט לייב באנד. ככלל הסאונד שמייצרים המורנינג נשמע משהו בין קולדפליי, יו.2, סופרטרמפ וברוס ספרינגסטין. אבל כול ניסיון לתאר כמו-מה-זה-נשמע הוא קטן על הדבר עצמו. רוצים אחריות על ההמלצה? יש!

מיי מורנינג ג'אקט Okonokos

 

My Morning Jacket – Facbook

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן