רק אסף אמדורסקי העלה טיעון שאליאב זוהר עושה שימוש בשני שירים שהולכים לפניו ומפעילים את מנגנון הרגש שהופך שיר אהבה לזעקות כאב. אליאב הרגיע אותו. יש לו עוד כמה שירי חזקים. אמדורסקי נרגע והעניק לו את ה"כחול" השישי עבור "תפתחי חלון" שממשיך את "מיכל". שיר על מי שאינה מוצאת את עצמה, ואליאב מספק לה את כל עוצמות ההזדהות והאמפתיה.
חשד נוסף שהועלה הוא על הדמיון של הלחן של השיר הנ"ל ל"מקסיקו" של אביב גפן. גם כאן הרגיע אליאב: לא הכרתי את השיר הזה לפני שהלחנתי את 'תפתחי חלון' רק אחרי שיצא, פנו אלי ואמרו שהוא מזכיר את 'מקסיקו'.
אליאב לא צריך להתנצל. יש לו סגנון, יש לו קול אקספרסיבי, יש לו נוכחות. בעיקר – הוא אינו זקוק לקאברים, כדי להוכיח יכולותיו המוסיקליות ואת קולו האמוציונאלי המופלא.
לנבחרת עלתה גם ים גרוניך שביצעה את Love On The Brain של ריהאנה באודישן הרבה יותר מוצלח מהראשון שלה (Lately של סטיבי וונדר). חיבור של קול עשיר, מינונים נכונים, מוזיקליות , שהובילו אותה לקאבר מצוין בהופעה מרשימה מכל בחינה – גם חיצונית.
מפגן הרגש של אליאב זוהר תפתחי חלון