מתי האלבום החדש של אדל?

מתי האלבום החדש של אדל?

אדל נשארה במידה רבה מחוץ לאור הזרקורים מאז קידמה את אלבומה האחרון בשנת 2015

/5

מתי האלבום החדש של אדל? הגברת משתדלת לא למסור תאריך. עברו למעלה מחמש שנים מאז שהוציאה אדל את "25", והעולם עדיין בציפיה. הבעיה: התאריכים משתנים כל הזמן.
החדש  אמור להיות האלבום הראשון שלה מאז "25" של 2015 (שזכה ב-6 פרסי גראמי)  תחילה דובר כי אלבומה הרביעי של אדל ייצא בזמן לחג המולד 2019. זה לא קרה. בינואר 2020, ג'ונתן דיקינס, מנהל מטעמה דיבר על מהלך 2020. בפברואר, אדל אישרה שהאלבום ייצא בספטמבר 2020. ביוני 2020 הודיע דיקינס כי התפשטות מגיפת הקורונה מעכבת עוד מעט את יציאת האלבום.
באוקטובר 2020, אדל עשתה את קאמבק הטלוויזיה הגדול שלה ולקחה על עצמה את תפקידי האירוח של סאטרדיי נייט לייב בארה"ב. במהלך מונולוג הפתיחה שלה, היא חשפה שהאלבום החדש עדיין לא מוכן, מה שמרמז שכנראה נצטרך לחכות עד 2021. "האלבום שלי לא הסתיים, אני מעדיפה בינתיים ללגום כוס יין ולראות מה קורה". אנחנו במרץ 2021. עדיין ממתינים.
אגב, אדל  "25" סיפרה כי יהיהאחרון האלבומים ששמו מציין את גילה. (19,21,25) לג'יימס קורדן היא  בתוכניתו "קארפול קריוקי" בינואר 2016, היא אמרה,  שאפשר שהיא תקרא לאלבום הבא שלה פשוט "אדל".
אדל נשארה במידה רבה מחוץ לאור הזרקורים מאז קידמה את אלבומה האחרון בשנת 2015. "25 מכר" יותר מ -22 מיליון עותקים ברחבי העולם. לאחר שסיימה את סיבוב ההופעות שלה בקיץ 2017, היא אמרה שהיא תעשה הפסקה.  ההפסקה נמשכת.

**** אדל היא הזמרת הנמכרת ביותר בבריטניה במאה הזאת בקטגוריית אלבומים. הזמרת הלונדונית מובילה את הטבלה של התעשייה הפונוגרפית הבריטית (BPI), כשמאחוריה כוכבים כמו פינק, מדונה, ריהאנה, דידו ואיימי וויינהאוס במקום השישי. האלבום השני שלה, "21", מחזיק בתואר האלבום הנמכר ביותר בבריטניה שנת 2000. מכירותיו הגיעו ל – 6 מיליון עותקים בבריטניה בלבד.
הסטטיסטיקה החדשה נחשפה במקביל לחזרתו של יום האלבום הלאומי שיחול ב -21 באוקטובר, שיאמץ את גם 'חוגגים נשים במוזיקה' כנושא המרכזי של 2021.
ג'אוף טיילור, מנכ"ל BPI, אומר: "בעוד הדרכים בהן נהנים ממוסיקה מתגוונות ללא הרף, האלבום עדיין נותר כלי מרכזי לביטוי העצמי של האמנים ושל המעריצים להבין את מה שיש לאמן לומר. יום האלבום הלאומי הוא הזדמנות עבור אמנים ומעריצים כאחד לחגוג את צורת האמנות האהובה הזו ולהזכיר לעצמנו את כוחה המתמשך לספר סיפורים, להשפיע ולהעניק השראה".

אדל פייסבוק

מתי האלבום החדש של אדל? אדל בסטרדיי נייט לייב מתייחסת לאלבום שעדיין לא יצא

אדל – Rolling in the Deep

 

אדל "21" ביקורת

"25" של אדל עבר את מכירות ה-5 מיליון בארה"ב

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן