רוברט סמית הקיור

ניל יאנג מצטרף למחאה של הקיור נגד טיקטמאסטר

בשבוע שעבר יצאו למכירה כרטיסים לסיבוב ההופעות של  הקיור (The Cure) בצפון אמריקה, אך עד מהרה התברר כי פלטפורמת הכרטיסים הוסיפה תוספות ועמלות שהעלו את מחיר הכרטיס בעשרות אחוזים

/5

ניל יאנג מצטרף למחאה של סולן הקיור רוברט סמית נגד טיקטמאסטר, חברת הכרטיסים הגדולה בעולם, שטען כי העמלות שהם גובים עבור כרטיסים להופעות מחליאות.  הלהקה הבריטית הקפידה שהכרטיסים למסע ההופעות שלה בארה"ב יהיו זולים, אך מעריצים שיתפו ברשתות צילומי מסך שמראים שענקית מכירת הכרטיסים טיקטמאסטר גבתה מהם עמלות יותר יקרות ממחיר הכרטיס המקורי.
בשבוע שעבר יצאו למכירה כרטיסים לסיבוב ההופעות של  הקיור (The Cure) בצפון אמריקה, אך עד מהרה התברר כי פלטפורמת הכרטיסים הוסיפה תוספות ועמלות "גבוהות מדי" לכרטיסים בניגוד לרצונה של הלהקה.
ניל יאנג התייחס לעניין לקראת סיבוב הופעות שלו וכתב באתר שלו: "זה נגמר. הימים הישנים חלפו. אני מקבל מכתבים המאשימים אותי בהעלאת מחירים. "אמנים צריכים לדאוג מהמצב בו מעריצים מאשימים אותם על תוספות שטיקטמאסטר מטילה על רוכשי הכרטיסים".
בשבוע שעבר, הסולן רוברט סמית' חשף כי דיבר עם מערכת הכרטיסים כדי להנפיק החזרים  למעריצים שרכשו כרטיסים. סמית' אמר בהצהרה למעריצים כי הלהקה בחרה בטיקטמאסטר כשותפה לכרטיסים, מתוך מטרה לספק למעריצים כרטיסים במחירים הוגנים גם כדי הפלטפורמה תוכל להילחם בספסרים. ברגע שהכרטיסים יצאו למכירה, סמית' אמר שעמלות הגבוהות של טיקטמאסטר מחליאות אותו, לאחר שהם הבטיחו לשמור על מחירים נוחים למעריצים. לאחר שמכירת הכרטיסים עלתה לאוויר ב-15 במרץ, חלק מהמעריצים דיווחו כי העמלות עולות על מחיר הכרטיסים בפועל פי ארבע וחמישה.

רוברט סמית נגד טיקטמאסטר

<

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן