ניקוס ורטיס Thelo Na Me Niosis

ניקוס ורטיס Thelo Na Me Niosis הקליפ שמשגע עולם

השיר עבר את ה-100 מיליון צפיות, וכשמדברים בשיר יווני - לא ענין של מה בכך.

ניקוס ורטיס – Thelo Na Me Niosis
/5

בישראל הוא ידיד המשפחה הלאומית. שרית חדד שרה איתו, עידן רייכל חכך איתו כתף  על הבמה. בעולם הוא הזמר היווני בעל ההישג הגדול ביותר בתולדות יוון: שירו Thelo Na Me Niosis עבר את ה-100 מיליון צפיות, וכשמדברים בשיר יווני – לא ענין של מה בכך.
ניקוס ורטיס, אחד המבצעים הפופולריים ביותר ביוון עשה היסטוריה ביוטיוב, אחרי שהשיר Thelo Na Me Niosis או בשםת המקור – “Θέλω να με νιώσεις קבע שיא: הוא השיר היווני הראשון שעלה על 100 מיליון צפיות. הקליפ שיצא ב -11 ביוני 2014, הביא את ניקוס ורטיס לפסגת הזמר היווני ביוון ובעולם. המוזיקה של "תלו נא לי ניוסיס" ("רוצה שתרגישי אותי") נכתבה על ידי דימיטריס דקוס. המילים המתייחסות לסיפור אהבה כואב, נכתבו על ידי רנה קאמרי. בימוי קליפ : לוידמיל אילריונוב.
"את יודעת שאני שונא את הלילות/ שמענישים אותי שהפסדתי אותך/ מודה – אני רוצה לראות אותך/ לא רוצה לעבור לילה כזה שוב/ רוצה שתרגישי אותי/ שלא תבגדי בי/ רוצה לשמוע אותך אומרת שאת אוהבת אותי/ רוצה שתרגישי אותי/ אל תהרגי אותי/ תאמרי לי שמה שהתחיל לא נגמר" 
הקליפ שעשה את ההיסטוריה, מציג את ורטיס בגרסה אקוסטית בנגינה בגיטרה מלווה בשני נגנים. הישירות הכובשת, הפשטות היפה. מוסיקה יוונית במיטבה.

ניקוס ורטיס Thelo Na Me Niosis

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן