סווידיש האוס מאפיה – Paradise Again

סווידיש האוס מאפיה – Paradise Again

המאפיה השוודית מסקרנת כשהיא מנסחת מחדש את ההיסטוריה של מוזיקת הדאנס. זה קורה מעט מדי כאן.

3.5/5

אלבום הבכורה באורך מלא מספק של סווידיש האוס מאפיה Swedish House Mafia שלישיית ההאוס מספק שלל הופעות אורח. בין השאר נממצא כאן את דה וויקנד, 070 שייק, A$AP Rocky קוני קונסטנס, ג'ייקוב מורלנד, סיינבו סיי, Ty Dolla $ign וגם סטינג.
Don't You Worry Child, הלהיט של הסוודיש מאפיה האוז מ-2012 גילם את הפריחה המסחרית של EDM לאורך מאז 2010. השילוב של קול נרגש ומנגינת פופ עם סינת'ים בהירים ווקצב קבע איזושהי תבנית לאמנים כמו אביצ'י וקייגו. עשר שנים מאוחר יותר, קבוצת העל השוודית – הדיג'ייז אקסוול, סטיב אנג'לו וסבסטיאן אינגרוסו – מעדכנת מחדש את מוזיקת המועדונים ההיברידית הזו לאלבום הבכורה שלה.
האלבום מציג תמהיל מוסיקלי מגוון על פני 17 רצועות, בין נועז, מפתיע לסתמי. זה אינו אלבום דאנס מיוזיק צפוי. הלהקה מנסה לאזן בין מוסיקה ושמחה, וקטעים שקטים שמרגישים עולם אחר, בלתי מתפשר. עדיין האלבום הזה עדיין די מבולגן ובחלקו אף מעט משעמם.
ברגעיו היותר חיים, האלבום מנסה להחיות צלילים בהקשרים חדשים. Redlight דוגמת את Roxanne של Police, מחבר את קולו של סטינג עם קצב טכנו לאפקט מהנה, בעוד It Gets Better מפלרטט עם הסינת'ים המעובדים של הסינגל Smack My Bitch Up משנת 1997 של ה-Prodigy ומשדך אותם עם ליין בס מפעים. Moth To A Flame  עומד בפני עצמו כלהיט שמשרת בעיקר את דה וויקנד.  המאפיה השוודית מסקרנת כשהיא מנסחת מחדש את ההיסטוריה של מוזיקת הדאנס. זה קורה מעט מדי כאן.

Swedish House Mafia and Connie Constance – Heaven Takes You Home

סווידיש האוס מאפיה – Swedish House Mafia and The Weeknd – Moth To A Flame

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן