סילק סוניק An Evening with Silk Sonic

סילק סוניק An Evening with Silk Sonic

השירים נוצרו מסינרגיה של שני מוחות יצירתיים. המוסיקה - כוחה בפשטות שנשמעת כמו חסרת מאמץ ומתגמלת כמו ידידות ישנה.

4.5/5

ברונו מארס ואנדרסון פאק איחדו כוחות ללהקה החדשה Silk Sonic, וכבר "השאר את הדלת פתוחה" שיצא כסינגל ראשון הראה את הנתיב של "ערב עם סילק".
מארס שר: "אני משאיר את הדלת פתוחה / אני משאיר את הדלת פתוחה, ילדה", וכנגד –  "משאירים את הדלת פתוחה, בתקווה / שאת מרגישה כמו שאני מרגיש / ואת רוצה אותי כמו שאני רוצה אותך הלילה, מותק / תגיד לי שאת מגיעה."
מה זה? רטרו סול שמחזיר את רוחן של שנות השישים-שבעים במוסיקה הפופ ר-נ-ב – smooth ’70s soul. השירho מכיל תמציות מזוקוקת מהחומרים של אמני מוטאון – במנגינה, בקצב, בשירת הנשמה, בקולקטיב המוסיקלי. שיתוף הפעולה המלא בין אנדרסון פאק וברונו מארס נוצר בהשראת מוזיקת פאנק, סול ו-R&B משנות ה-70.
הכל התחיל בהסכם ביניהם כאשר פאק חימם את מארס בסיבוב ההופעות האירופאי של "24K Magic" שלו באביב 2017, הזוג מצא את עצמו מתנסה בג'אמים באולפן לאחר שבוע בלבד. עד מהרה הם הסכימו לעשות תקליט בשיתוף פעולה, אבל סירבו להתחייב לתאריכים, בתקווה שעם הזמן הם יוכלו ליצור מהלך שיוביל לאלבום באורך מלא. כשהסתיים סיבוב ההופעות, הם המשיכו בחייהם עד שהם התחברו מחדש בתחילת 2020 לאחר שמארס האזין הקלטות דמו שהם עשו בדרכים בשלוש שנים קודם לכן. הגיע הזמן להפוך חצאי הבטחות לפרויקט של תשוקה שממומש במלואו.
סילק סוניק הולכים בדרכי האולד סקול גרוב. השירים נוצרו מסינרגיה של שני מוחות יצירתיים. המוסיקה – כוחה בפשטות שנשמעת כמו חסרת מאמץ ומתגמלת כמו ידידות ישנה. הזוג נהנה בתהליך של חזרה מודע לבסיס. מארס ופאק מתהדרים במיומנות, מקצוענים נהנים לעשות את מה שהם עושים. Silk Sonic נראה כמטרת המשך מאתגרת למארס ולפאק.
'ערב עם סילק סוניק'
, רחוק מלהיות רק בילוי של שני אנשים המתמקדים בתקופה מסוימת. הם יצרו פופ מענג, ססגוני, הרמוניות שופעות,  שיבוץ אפקטיבי של גיבור. An Evening With Silk Sonic' הוא אלבום שנעשה בקפידה יוצאת דופן, כזה שמבקש להימנע ממלכודות נוסטלגיות ומכוון אל הכאן והעכשיו.
הפתיחה הנוצצת 'Silk Sonic Intro' מציגה לנו את המארח האורח של התקליט, חבר Parliament-Funkadelic ואיש ה-Fאנק בוטסי קולינס הוא מופיע שוב ברוב השירים על פני התקליט, ומעניק ערך מוסף רגשי לצמד. ב – 'Put On A Smile'.
בראיון שנערך לאחרונה עם מגזין הרולינג סטון, הצמד גילה כיצד "עשרות" גרסאות של האלבום הזה נמחקו רק בגלל שהערת הפקה קטנה לא הייתה נכונה – מה שמוכיח שהם לוקחים את האומנות שלהם ברצינות רבה.

 

סילק סוניק An Evening with Silk Sonic Bruno Mars, Anderson .Paak – Leave the Door Open

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן