Sleaford Mods Uk Grim סליפורד מודס

סליפורד מודס UK GRIM

השם מתנוסס בראש מצעד הוינילים בבריטניה. המוזיקה והמחאה הפואטית של הצמד הפכו אותם לאחד הקולות החמים והייחודיים ביותר במוזיקה המודרנית.

4/5

סליפורד מודס Sleaford Mods? השם מתנוסס בראש מצעד הוינילים בבריטניה. המוזיקה והמחאה הפואטית של הצמד הפכו אותם לאחד הקולות החמים והייחודיים ביותר במוזיקה המודרנית. UK GRIM הוא האלבום המגוון ביותר שלהם עד כה.  צמד פוסט-פאנק אנגלי, שהוקם בשנת 2007 בנוטינגהאם.  ג'ייסון וויליאמסון ואנדרו פירן עוסקים במציאות ובאווירה של השנים האחרונות בבריטניה.
מעטות להקות שתפסו את הייאוש הפוליטי של העשור האחרון בצורה ייחודית כמו סליפור מודס , הצמד מנוטינגהאם. פריצת הדרך שלהם ב-2007 Austerity Dogs הייתה תמונה עגומה של חיים מתחת לקו העוני, בעוד שב-Eton Alive מ-2011 נגעו בחוסר האמפתיה של בעלי השלטון. של 2021, ימי המגיפה, נגע בטיפול של הממשלה במגיפה בעוד האחרון UK Grim, מכוון למשבר יוקר המחיה.

סליפורד מודס תיארו את המוסיקה שלהם כתערובת מינימליסטית של פאנק-היפ הופ אלקטרוני שמשקף מעמד הפועלים. וויליאמסון אחראי למילים, פרן – מוסיקה . שירי Sleaford Mods תוארו כהתלהמות מרירה על נושאים כמו אבטלה, חיי עבודה מודרניים, סלבריטאים ותרבות פופ, קפיטליזם וחברה בכלל המילים מכילות בדרך כלל ניבולי פה, שהם, לפי וויליאמסון, האופן שבו הוא מדבר ו"לא סתם קללות".
ב – UK Grim מאופיין בגישה דוקומנטרית בתיאור החיים בבריטניה, והשיר עליו נקרא האלבום קובע הטון בצורה עגומה. "באנגליה, אף אחד לא יכול לשמוע אותך צורח", זועם וויליאמסון כשברקע צלילי הסינת'ים המאיימים של פרן. זוהי תמונת מצב אפלה, של חיים בעוני בשנת 2023, כאשר אנשים נאבקים כדי לשרוד על רקע עליית מחירי האנרגיה והמזון.
לפעמים, הטון של וויליאמסון הופך יותר וידויי כשהוא מתייחס להתמכרות שלו לסמים ולאלכוהול בעבר (Pit To Pit), מערכת היחסים הקשה שלו עם אביו (השיר don) והמאבק להשלים עם ילדותו (I Claudius).
ב-Smash Each Other Up, וויליאמסון מתאר כיצד חילוקי דעות בקהילה, שנגרמו לאחר הברקזיט ואחרי המגפה, הובילו לאלימות מוגברת: "כולם מסתדרים עם קרבות אכזריים / אגרופים בחניון של סיינסברי".
הסגנון שלהם לא דומה לשום דבר שנשמע במצעדים קודם לכן. הם נמנעו במידה רבה ממלודיה לטובת אלקטרו-פאנק וזועם, המזכיר את ג'ון לידון של The Sex Pistols – בשירה כועסת, חלקה דיבורית.
האלבום כולל שיתופי פעולה עם Florence Shaw של Dry Cleaning ופרי פארל ודייב נאבארו. שמוסיפים מימד  לצליל בשירים So Trendy וב – Force 10 From Navarone
סליפורד מודס לא איבדו שום דבר מהנשיכה הפוליטית, ההומור וממיומנות האבחנה החכמה שלהם. UK Grim יבסס את מקומם כאחד הצמדים המשפיעים – והמצליחים בבריטניה כיום.

Sleaford Mods – UK GRIM

share

0 אהבו את זה

share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן