סרט חדש על חייה ויטני יסטון יצא לבתי הקולנוע

/5

Whitney, הסרט הביוגראפי על חייה של הזמרת ויטני יוסטון בבמויה של אנג'לה באסט, יצא בסוף השבוע לבתי הקולנוע. את ויטני מגלמת השחקנית יאיא דה קוסטה Yaya DeCosta. את בעלה, כוכב הריתם נ' בלוז, בובי בראון, מגלם ארלן אסקפטה Arlen Escapeta.
הסרט נעשה ללא שיתוף פעולה מצד משפחתה של ויטני, אחת הזמרות הגדולות בכל הזמנים, שמתה לפני שלוש שנים בבית מלון "בוורלי הילס" בלוס אנג'לס.
הסרט מתמקד ברגעי השיא בקריירה שלה ובנישואיה. הוא אינו נוגע במותה – אפילו במידע לעיתונות המצורף לסרט. השירים לסרט הוקלטו ע"י חברתה, דברה קוקס, זמרת ריתם נ' בלוז ושחקנית. את פסהקול הפיק RedOne.. הביקורת הראשונות שהתפרסמו אחרי הבכורה – מאוד מעורבות, חלקן אף קטלו.
ויטני יוסטון הגיעה לשיאי מכירות בשנות השמונים והתשעים – יותר מ-170 מיליון אלבומים מאז אלבום הבכורה שלה שיצא ב-1985. רשימת הישגיה ארוכה מאוד, ביניהם שני פרסי "אמי", 6 פרסי "גראמי", להיטים כמו I Wanna Dance With Somebody, Saving All My Love For You , הצלחה עולמית עם הסרט The Bodyguard"שומר הראש", לצד קווין קוסטנר, שפס קול הסרט שלו הכיל עוד להיט ענק שלה I Will Always Love You.
לא הכל הלך חלק. במקביל להצלחה ולהישגים, ויטני יוסטון הסתבכה עם בעיות של שתיה וסמים. היא הודתה בשימוש בהרואין, מריחואנה ומיני כדורים. הופעותיה הצטמצמו. בסוף ימיה, ויטני לא הייתה מסוגלת להגיע עוד להישגיה מראשית הקריירה.

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן