פאניקה בדיסקו אורי ברנדון

פאניקה! בדיסקו מסיימת את דרכה

פאניק! אט דה דיסקו היה פרויקט רוק אלטרנטיבי אמריקני מלאס וגאס ששילב סגנונות כרוק אלטרנטיבי, רוק קלאסי, מוזיקה אלקטרונית, פופ פאנק ודאנס

/5

פאניק! אט דה דיסקו (Panic! at the Disco)  להקת האימו-פופ שהחלה את דרכה ב-2004, מסיימת את דרכה לאחר שבעה אלבומים וכמעט שני עשורים.
ברנדון אורי, סולן הלהקה והחבר המקורי האחרון שנותר בה, פרסם באינסטגרם שסיבוב ההופעות הקרוב של הלהקה באירופה לאלבום Viva Las Vengeance משנת 2022 יהיה האחרון שלו.
"כשגדלתי בווגאס לא יכולתי לדמיין לאן החיים האלה יובילו אותי", כתב אורי. "אבל לפעמים צריך לסיים מסע כדי שמסע חדש יתחיל."
בפוסט הוא גם הודיע שאשתו בהריון ראשון. "אני הולך להביא את הפרק הזה של חיי לסיום ולמקד האנרגיה שלי במשפחה שלי", כתב אורי.
בשנים האחרונות "פאניקה בדיסקו" היה פרויקט סולו במשך שנים. האלבום האחרון עם כל חברי הלהקה המקוריים היה Too Weird to Live, Too Rare to Die יצא ב -2013.
יותר מתריסר שירים של "פאניקה" הגיעו ל- Hot 100 במצעד האמריקאי בבילבורד, כאשר שניים – "High Hopes" למקום ה-4 ב-2019 ו-"I Write Sins Not Tragedies" למקום ה-7 ב-2006.
פאניק! אט דה דיסקו היה פרויקט רוק אלטרנטיבי אמריקני מלאס וגאס.ששילב סגנונות רבים, ביניהם רוק אלטרנטיבי, רוק קלאסי, מוזיקה אלקטרונית, פופ פאנק ודאנס. הלהקה הוקמה על ידי רייאן רוס, ספנסר סמית', ברנט וילסון וברנדון יורי בתקופה בה למדו בתיכון.

"פאניק אט דה דיסקו" בקאבר ל"רפסודיה בוהמית" של "קווין"

Panic! At The Disco: I Write Sins Not Tragedie

 

Panic! At The Disco – High Hopes

;

share

0 אהבו את זה

share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן