פוטין נגד מדונה – על דרישתה לשחרר את בנות להקת Pussy Riot מהכלא

/5

ולדימיר פוטין, נשיא רוסיה לא נשאר חייב למדונה, אחרי שזו דרשה בהופעתה בסט פטרסבורג לשחרר את בנות להקת הרוק Pussy Riot מהכלא. הבנות מואשמות בהופעת פאנק פורעת סדר בקתדרלה הראשית של מוסקבה.
פוטין השתמש בשירותיו של סגן ראש ממשלתו דימטרי רוגוזין, שהודיע באמצעות פוסט בטוויטר, כי רוסיה  לא תקבל הטפה בעניין זכויות אזרח ודמוקרטיה. זהו מסר שפוטין ממשיך לשגר משך כל תקופת שלטונו, והפעם הופנה למדונה בלי להזכיר במפורש את שמה, מתוך מודעות לכוח השפעתה על הצעירים ברוסיה.
בנות Pussy Riot פרצו לקתדרלה במוסקבה ב21 בפברואר השנה וביצעו "תפילת פאנק" כשהן קוראות למריה הקדושה לשחרר את רוסיה מפוטין. פוטין היה באותם ימים בעיצומו של קמפיין לחזור לכס הנשיאות, אחרי 4 שנים כראש ממשלה. התביעה הרוסית מבקשת לשלוח את הבנות לשלוש שנים בכלא על "בריונות המונעת משנאת הדת".
בנות  Pussy Riot יושבות מאחורי סורג ובריח מאז אותה "הופעה" בקתדרלה, שפגעה לדברי השלטונות ברוסיה בקהילת הנוצרים האורתודוכסים, שמנהיגה הפטריארך קיריל נחשב לתומכו של פוטין במהלך הבחירות. ממשלות רבות בעולם כמו גם ארגונים לזכויות האזרח מגנים את תגובת ממשלת רוסיה ל"תפילת הפאנק" של Pussy Riot. גזר דינן ייחרץ השבוע.

 

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן