קיד קאדי Man On The Moon III: The Chosen

קיד קאדי Man On The Moon 3 The Chosen

החלק השלישי בסאגה של הראפר נשמע כאלבום הסולו הטוב ביותר שלו עד כה

4/5

בעשור שחלף מאז הוציא קיד קאדי את "איש על הירח", הראשון בסדרת שלושה האלבומים שלו, התשובה לשאלה כיצד הוא מתכנן לסיים את הטרילוגיה שלו לוותה בהקלטות צדדיות, משחק בסרט, ומאבקי בריאות הנפש. מעריציו הקשיחים מקבלים סוף סוף תשובה עם "האיש על הירח השלישי: הנבחר". קאדי שואף להוכיח את המיומנות שלו כראפר במגוון שיירם כולל הסינגל "Show Out". לא ברור אם זה יהיה הפרק האחרון של האיש על ירח, אבל מה שברור הוא שקיד קאדי נמצא על מסלול ראפ של המראה מתמשכת, והפרק הזה, נשמע כאלבום הסולו הטוב ביותר שלו עד כה.
החלק השלישי בסאגה של הראפר, בשמו המקורי סקוט ראמון סגורו מסקודי. כאן קאדי נלחם נגד האלטר אגו הרשע שלו, מיסטר רייגר, בתקווה להחזיר את שלוותו ואושרו. למעשה,  הפרק האחרון בטרילוגיית האלבומים של קאדי, Man on the Moon.
בתקציר העטיפה האחורית נכתב: "בעשר השנים האחרונות, סקוט מסקודי (קיד קאדי)עבר את הגיהינום ובחזרה. לאחר שהרגיש כאילו עולמו נגמר, הוא מצא תקווה והתגבר על החושך שפקד את חייו. אבל האושר הוא לא לנצח. הוא חשב ששלום הופך לסיוט. הוא מוצא את עצמו אבוד בהתמודדות עם אותו כאב שלא הרגיש במשך שנים. בלילה אחד, עליו להתמודד שוב עם עצמו ולהילחם להחזיר את נשמתו מיסטר רייגר הרשע".
הבריטון העמוק נשמע על רקע הפקת סינת'-הופ משובחת. כשקאדי בודד בחושך – שההתלהבות המרירה שלו היא הכי טעימה. האלבום הוא פרויקט עקבי וממוקד לפי הסטנדרטים של קיד קודי מאז שנת 2013.דבר אחד ברור: בסוף המסע הזה בן שעה, קאדי הגיע ליעדו. השאלה לאן הוא ממשיך מכאן.

"Pop Smoke, Kid Cudi, Skepta "Show Out

share

0 אהבו את זה

share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן