רובי ויליאמס XXV

רובי ויליאמס XXV

חבילת הלהיטים הגדולים שלו במהדורה חדשה שתשמח מעריצים ותיקים של "הילד הרע" שחוגג 25 למטמורפוזה שעבר. 

4/5

רובי וויליאמס הפך לכוכב פופ בינלאומי בגיל 16 עם Take That. הוא היה יכול בקלות להמשיך בקו הפופי הנחמד והנקי הזה,  אבל לימים התברר כי לכוכב הצעיר יש תוכניות הרבה יותר רציניות מאשר להישאר "להקת בנים". הנער כבר בן 47, והוא מסכם את החלטה שלו לצאת לקריירה עצמאית באלבום אוסף שמראה את הלהט האמיתי, את הכישרון המולד של שואומן ליגת על.
ויליאמס השיק את קריירת הסולו המצליחה שלו לפני עשרים וחמש שנים, ושרד כאליל פופ מתבגר של שנות ה-90, שהצליח לשנות את תדמיתו בציבור לכוכב פופ מיינסטרים בוגר.

XXV, אלבום האולפן השלושה עשר שלו, מורכב מכל הלהיטים הקלאסיים שתוזמרו לאחרונה על ידי ג'ולס באקלי, גאי צ'יימברס וסטיב סידוול, והוקלטו מחדש עם תזמורת מטרופול (Metropole Orkest) הנודעת, שמוסיפה את העוצמה וההדר לויליאמס, ומאפשרת לו לזרוח מחדש ללא הסחת דעת של נטיות פופ מיינסטרים מופקות מדי.
"Let Me Entertain You" פותח את האלבום. השירים משתרעים מאלבומו הראשון Life Thru a Lens משנת 1997 ועד Intensive Care מ-2005. להיטים כמו "Eternity" ו-"Come Undone" "מתמרחים" מעט בעיבודי מיתרים. "No Regrets" ו – "Millennium" מפארים את הרשימה כלהיטים אולטימטיביים. שיתוף הפעולה שלו עם Kylie Minogue "Kids" מצליח להפוך אפילו יותר סוער עם שכבות הנגינה הנוספות. "Angels" קיבל שדרוג מרשים בזכות עיבוד חדש.
באסופה נכלל השיר החדש Lost, שיר נוסטלגי עשוי היה להפוך לאחד מהלהיטיו הגדולים בסוף המאה הקודמת.
בסך הכל, מדובר בחבילת הלהיטים הגדולים שלו במהדורה חדשה שתשמח מעריצים ותיקים של "הילד הרע" שחוגג 25 למטמורפוזה שעבר.

*** גרסת הדלוקס של XXV כוללת עשר רצועות בונוס נוספות, כולל שלוש יצירות מקוריות חדשות.

Robbie Williams | Angels

Robbie Williams | Lost

 

Let Me Entertain You Tour ההופעה בישראל

share

0 אהבו את זה

share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן