רוג'ר ווטרס חולק קטע ראשון מההקלטות המחודשות של The Dark Side Of The Moon

רוג'ר ווטרס חולק קטע ראשון מההקלטות המחודשות של The Dark Side Of The Moon

הפרסום לכבוד -50 שנה להולדת 'The Dark Side Of The Moon'

/5

רוג'ר ווטרס הוציא את קטע המוזיקה הראשון מהיצירה המחודשת הקרובה שלו לאלבום "The Dark Side Of The Moon" של פינק פלויד, ביום השנה ה-50 לאלבום שחל ב-1 במרץ. ווטרס שיתף ב-YouTube קליפ בן 52 שניות, המציג אותו מאזין לקטע הראשון של ‘Us and Them’ באולפן. ווטרס הוסיף לקליפ הערה – "זה לא תחליף למקור, שכמובן שאין לו תחליף".
הוא המשיך: "אבל זו דרך עבור גבר בן שבעים ותשע להסתכל אחורה על פני חמישים השנים שחלפו אל תוך עיניו של בן העשרים ותשע ולומר במילים מתוך שיר על אבי, "עשינו את שלנו. הכי טוב, שמרנו על האמון שלו, אבא שלנו היה גא בנו". וזו זו גם דרך עבורי לכבד הקלטה שלניק וריק ודייב ואני. יש את כל הזכות להיות גאים בה מאוד".
במקום אחר בהצהרה, אמר ווטרס כי העיבוד המחודש יהיה הזדמנות טובה "להתייחס מחדש למסר הפוליטי והרגשי של האלבום כולו" וכי התקליט "נמצא כעת בתהליך של סיום המיקס הסופי".
הקליפ מסמן את המוזיקה הראשונה מפרויקט ההקלטה המחודשת של ווטרס 'The Dark Side Of The Moon', שלדבריו יצא לדרך כי "לא מספיק אנשים זיהו על מה מדובר, או מה שהיצירה אמרה".
בציפייה לתגובה נגד הפרויקט, אולי מחבריו לשעבר ללהקה בפינק פלויד, איתם יש לו מערכת יחסים סוערת מאז עזיבתו ב-1985, ווטרס אמר: אני הוא "כתבתי את 'הצד האפל של הירח'. בואו ניפטר מכל קשקוש ה'אנחנו' הזה! כמובן שהיינו להקה, היינו ארבעה, כולנו תרמנו, אבל זה הפרויקט שלי וכתבתי!"
בינואר, הכריזה פינק פלויד על הוצאה מחודשת ל-50 שנה של 'The Dark Side Of The Moon', שאמורה לצאת ב-24 במרץ. ההוצאה המחודשת תכלול הקלטה חיה של הקונצרט של הלהקה באצטדיון וומבלי ב-1974.
בשבוע שעבר פורסם כי הקונצרט של ווטרס ב-28 במאי בפרנקפורט, גרמניה בוטל בשל דעותיו על ישראל, אחרי שמועצת העיר של פרנקפורט כינתה את ווטרס "אחד האנטישמים הידועים ביותר בעולם".
בשיחה עם רולינג סטון באוקטובר אשתקד, ווטרס תיאר את ישראל כ"פרויקט קולוניאליסטי של עליונות מתנחלים, המפעיל מערכת של אפרטהייד" לכיבוש השטחים הפלסטיניים.

רוג'ר ווטרס חולק קטע ראשון מההקלטות המחודשות של The Dark Side Of The Moon

פינק פלויד – הצד האפל של הירח

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן