שיא Shape of You של אד שירן הגיע ל-3 מיליארד בספוטיפיי

שיא: Shape of You של אד שירן הגיע ל-3 מיליארד בספוטיפיי

/5

אד שירן סוגר את 2021 עם הישג גדול מאחוריו. ביום רביעי (22 בדצמבר), הזמר פרסם סרטון באינסטגרם שלו והכריז כי הלהיט שלו "Shape of You" מ-2017 הפך לשיר הראשון בהיסטוריה שהגיע ל-3 מיליארד הזמנות בשירותי הסטרימינג של ספוטיפיי.
"זה עתה שמעתי ש'Shape of You' הגיע ל-3 מיליארד סטרימינג בספוטיפיי. זה מטורף לחלוטין. אני זוכר שהשיר הזה פגע במיליארד וחשבתי שזה מוזר", אומר שירן. תודה לך, ספוטיפיי, על תמיכתך לאורך השנים. היו לנו 10 שנים נהדרות ביחד ובתקווה, יהיו לנו עוד 10 שנים נהדרות".
שירן בן ה-30 סיפר כי ההחלטה להפוך את השיר לסינגל בתקבלה עם בן קוק, נשיא אטלנטיק רקורדס לשעבר בבריטניה. זה היה הסינגל הראשון מאלבומו מ-2017.
"השיר לא נועד להיכנס לאלבום… האלבום אז עדיין לא הושלם, וכשסיימתי את השיר, בן קוק לי: 'אתה חייב להכניס את השיר הזה לאלבום, זה חייב להיות סינגל. אמרתי לו, 'אני רוצה ש'Castle on the Hill' יהיה הסינגל הראשון, הוא הולך להיות גדול יותר. הסכמנו לא להסכים ולהוציא את שני השירים בבת אחת, ואני חייב לומר לבן, טעיתי ואתה מאוד צדקת".
"Shape of You" נמצא בסך הכל 59 שבועות במצעד Billboard Hot 100; המהם 12 במקום הראשון. "Castle on the Hill", בהשוואה, הגיע למקום ה-6 בטבלה ונהנה מ-33 שבועות ב-Hot 100. ההצלחה של "Shape of You" – לצד "Castle on the Hill" ו-"Perfect" -סייעה לאלבום לשהות 250 שבועות ב-Billboard 200.

על האלבום Divide 2017

Ed Sheeran – Shape of You

Ed Sheeran – Castle On The Hill

share

0 אהבו את זה

share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן