Fugees The Score

פוג'יז THE SCORE

הצגה מרתקת של שלישיה חכמה מאוד וסרקסטית שיודעת גם מהי מנגינה קליטה.

4.5/5

The Score הוא אלבום האולפן השני והאחרון של שלישיית ההיפ הופ Fugees. האלבום שיצא -13 בפברואר 1996, ב- Columbia Records. מכיל מגוון רחב של סימפלים ותזמורים, עם היבטים רבים של היפ הופ אלטרנטיבי מהסוג ששולט בסצנת מוזיקת ההיפ הופ באמצע שנות התשעים. The Score הופק על ידי מגוון מפיקים, כולל כל חברי פוג'יז, כמו גם דיאמונד D, סלאם רמי וג'רי דופלסיס. רוב השירים בנויים על מנגינות מסומפלות, תזמורים בלייב כמו גם די ג'ייז המשולבים במספר רצועות.
אורחי של האלבום הם מחברי Outsidaz ו- Pacewon, האלבום כולל ארבע רצועות בונוס, כולל שלושה רמיקסים של "Fu-Gee-La" , ורצועת סולו אקוסטית קצרה של וויקלף ז'אן בשם "Mista Mista".
יש מתכון מחאה של מוסיקה שחורה שמיצה את עצמו. הפוג’יז (ויקליף ז'אן, לורן היל, פראס מישל) לקחו את המתכון ושיפרו אותו בתבשיל של ראפ, רגאיי, פאנקי וסול. הם חיברו נכון חרוז, סימפולים, צליל וגרוב. הם הצליחו בד"כ להתחמק מקלישאות, באלתור על כל הנוסחאות, ואחרי שתיים שלוש האזנות, מתברר שזו הצגה מרתקת של שלישיה חכמה מאוד וסרקסטית שיודעת גם מהי מנגינה קליטה.
The Score הציג את הטכניקות הליריות האקרובטיות והאינטליגנציה חסרת המנוחה שלהם, ובניגוד לראפ מהחוף המזרחי, האלבום הרגיש חם ואינטימי – בין השאר בגלל שהכלים מוגשיםמאוד לייב וגם בגלל שהפוג'יז נשמעים כל כך נינוחים ומזדמנים.

פוג'יז – האיחוד מחדש 2021

Fugees – Killing Me Softly With His Song

  • Wyclef Jean – vocals, guitar, producer
  • Lauryn Hill – vocals, producer, arranger
  • Pras Michel – vocals, producer
  • John Forté – vocals, producer, drum programming
  • Diamond D – vocals, producer
  • DJ Red Alert – vocalsפוג'יז פייסבוק
share

0 אהבו את זה

share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן