אוליביה רודריגו Sour

אוליביה רודריגו Sour

בלשון הסופרלטיבים - ואהוו. בקלישאת המצעדים - הכוכבת התורנית שמתפוצצת כרגע, בשפת הרשת - המגיפה הכי ויראלית נכון לרגע זה.

4.5/5

נפתח בנתונים: אוליביה רודריגו משתלטת עם שלושה סינגלים מובילים על המצעד הבריטי, כולל "Good 4 U" (Geffen).
הזמרת והפזמונאית הקליפורנית בגיל העשרה הופכת לאמנית הראשונה שתופסת שלושה מקומות בטופ פייב במצעד הסינגלים הרשמי. "Good 4 U" נכנס לשבוע שלישי במקום הראשון עם 96,000 מכירות משולבות, כולל 11.2 מיליון בסטרימינג, ואילו "Déjà Vu" ו- “Traitor” במקום 5-4. לא לפסוח על להיט הבכורה שלה  "Drivers License" שנכתב על ידה יחד עם דן ניגרו. מגזין בילבורד תיארו אותו כ"אחד הלהיטים הדומיננטיים ביותר" בהיסטוריה של הבילבורד הוט 100. וגם: מטפסת למעלה מצעד אלבומי הבילבורד – למקום הראשון. אתר הביקורות "מטאקריטיק" המציג מבחר ביקורות מכלי התקשורת והמגזינים החשובים נתו לה ציון ממוצע של 83.

בלשון הסופרלטיבים – ואהוו. בקלישאת המצעדים – הכוכבת התורנית שמתפוצצת כרגע – בשפת הרשת – המגיפה – הכי ויראלית נכון לרגע זה."רישיון נהיגה" היה שיר הבכורה אוליביה רודריגו  על סופם של יחסים. הוצאת רשיון הנהיגה היא חלק מהשינוי בחייה. עכשיו היא נוהגת לבד במכונית, עוברת ליד הרחוב שלו. עדיין אוהבת. שומעת את קולו. זה הדבר האחרון שהבטיחה לו לעשות. מדהים: שיר ראשון, והעלמה הצעירה מצאה  עצמה ב- 21 בינואר 2021) בראש מצעד הטופ 100 של הבילבורד.
בלדת פופ פאוור, שרודריגו מספרת בנונשלנטיות כי "כתבתי את המילים והמוסיקה תוך שעה".
אוליביה רודריגו בת 17, זמרת ושחקנית – הופיעה כפייג' אולברה בסדרת הילדים של ערוץ דיסני "ביזארדבארק" וניני סלזר-רוברטס בסדרה המוזיקלית של דיסני, "היי סקול מיוזיקל". היא הצהירה כי היא שואבת השראה מיצירותיהם של הזמרים והכותבים האהובים עליה, כמו אלניס מוריסט, טיילור סוויפט, קייסי מוסגרייבס,  והרכבים כמו No Doubt ו-White Stripes.
החזון של רודריגו בכתיבת שירי  האלבום היה לחקור מגוון רגשות "חמוצים" שנשים צעירות "מתביישות בהן לעתים קרובות", כמו כעס, קנאה ועצב. לבילבורד סיפרה רודריגו כי ניסתה לאזן את השירים "החמצמצים" של אלבום הבכורה שלה עם כמה שירי אהבה, כדי להימנע מלהיות מזוהה עם דימוי של "the heartbreak girl" מכל מקום, היא סיפרה כי אהבה ואושר אינם הרגשות שחשה בעת ביצוע האלבום.
השירים של Sour מייצגים נקודות מבט שונות לקו סיפור אחד של רומנטיקה כושלת. כתיבת השירים מאופיינת על ידי מודעות עצמית לחוסר ביטחון, כעס, נקמה וקנאה, תוך שימוש במילים המשדרים פגיעות.
לפני שאוליביה רודריגו הופיעה ב- Saturday Night Live שמעתי רק את Drivers License. והנה הפתעה: כל 11 הרצועות הן אבני חן פופ נעימות במיוחד. לעיתים היא נשמעת כמו בילי איליש, לפעמים כמו טיילור סוויפט. למרות שהיא נשמעת פה ושם כמו כל הטופ גירלס הנ"ל, אוליביה רודריגו הצליחה לעצב לצליל משלה.
זהו אלבום בכורה (קצר) נהדר. השירים נגישים מאוד, מוזיקלית ולירית. כתיבת שירים של רודריגו מושפעת בבירור ר מטיילור סוויפט, כמוה היא מצליחה לנסח השפה המדויקת למצב רגשי לא מדויק ומורכב.
Sour יתמודד על אלבום הפופ הטוב ביותר של השנה. אין בו שירי צד ב' (filler).  כל שיר מייצג צד אחר באומנותה של רודריגו, מבליט כל השפעה שעיצבה את המוסיקה שלה, ובכל זאת יוצר משהו מקורי טרי.

Olivia Rodrigo – good 4 u

Olivia Rodrigo – drivers license

Olivia Rodrigo – Happier

Olivia Rodrigo – deja vu

אוליביה רודריגו פייסבוק

share

0 אהבו את זה

share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן