דודו טסה מבקר אצל מירי מסיקה. זה אינו הביקור הראשון. זה קרה כבר עם השיר "ואולי". יש מה לבשר. הפעם – החיבור מתהדק. עיבוד והפקת הצליל – עשירה, יוצאים ממדינת הים התיכון למשוט בכל מיני מקומות. הלמות התוף בפתיחה, צליל אסיאתי, קצב פאנקי. אקוסטיות יפה. מסיקה מנסה "מוסיקת עולם".
על מה השיר? על ההתפצלות בין "העולם" ו"האני" – דברים שקורים בעולם מול דברים שהיא עושה או חושבת או חרדה מפניהם. השורה התחתונה מתייחסת לקן הפרטי, היחסים שבינו ובינה. באלפי חדרים לבבות נשברים – "ואתה שר כשיכור". היא (הדוברת) תמשיך לכתוב שירים עד שהוא (הנמען) יקרא לה לחזור אליו.
לא להיט ענק, אפילו מעין אקספרימנט, ניואנס מרענן לרפרטואר של מסיקה, במיוחד בזכות העיבוד האקזוטי – שלוקח אותה ואת המנגינה לנופים, שהיא עוד לא ביקרה בהם.
ולפעמים אני לא נרדמת/ ובחוץ נופל לו כוכב/ ואם תשאל אותי אז אני פוחדת/ שגם אני אפול אחריו
ברחובות הצרים/ אנשים בוערים/ כפרפרים בתוך האור/ באלפי חדרים לבבות נשברים/ ואתה שר כשיכור
יפה שלי למה למה למה ככה …
פה האדמה רועדת/ והים עולה על גדותיו/ מהמקום שבו אני עומדת/ אפשר לראות את סוף העולם
ברחובות הקרים/ אנשים בוערים/ כפרפרים בתוך האור/ אברח להרים/ אכתוב לי שירים
עד שתקרא לי לחזור
יפה שלי למה למה למה ככה…
תגובה אחת
מירי מסיקה צריכה להמשיך לעשות דברים מהסוג הזה.
פשוט לנסות . באופן ספציפי, בשיר הזה היא לא כל כך באה לידי ביטוי. כלומר, הביצוע טוב, אך לא כל כך מעניין, מבחינתה. דודו טסה עצמו היה מבצע את זה מעניין יותר.
דרך אגב, היה עוזר כאן אם היו נוספים עוד קולות, ברקע, בהרמוניה פה ושם, השירה פשוט לא מספיק מעניינת כמו הפלייבק, שהוא מרתק ועמוס אפקטים.
אבל שתמשיך להתנסות!!!
ודודו תסה בפריים של חייו המיקצועיים. מוכשר מאד.