גבר הולך לאיבוד

עופר לוי

מילים ולחן: שלמה ארצי עיבוד והפקה מוסיקלית: ציקי זינתי
3/5

סלסל את שלמה ארצי. בכיין אותו. התפלל אותו. עשה ממנו דיכאון רגש ים-תיכוני, גדול ממה שהוא (עיבוד רחב יריעה). למה? עופר לוי כותב בקומוניקט, שהוא מוצא "קווי דימיון" בינו ובין ארצי. גבתי המורמת תהתה. ואז הגיע ההסבר – "בין היתר משום ששניהם היו הראשונים שהופיעו בקיסריה". "בין היתר" – כלומר יש עוד כמה קווי דימיון בין לוי לארצי, שכנראה עופר מיודע עליהם. אני לא. בינתיים – קיסריה קוראת, וזה מאוד נוח, כי לוי יופיע בקיסריה בקרוב. אחלה גימיק שיווקי.
ניסיתי למצוא עוד קווי דימיון בין עופר לשלמה בטקסט הזה. נכשלתי. גבר הולך לאיבוד דרך מרפסת, נפצע בעורפו מעץ השסק, נצבט בשושן"… עופר לוי בטוח שהוא מזדהה? שזה בעצמותיו. אבל לסלסל, לשיר ברגש מנגינה ענוגה. כאן אין בעיה. טייס אוטומטי. וגם – כשמגיעים לקיסריה, לא יזיק להיות מקושר לשלמה ארצי.

גבר הולך לאיבוד דרך מרפסת/ בין שיחי השרך/הוא מתנדנד כשהרוח נכנסת/ הוא נעזב/ הוא נושר בסתיו
אל תהיי כועסת/ הוא מאוהב
תבואי אליו לפעמים/ הוא נרגע כשאת פה/ יש לו דרכים משונות/ את אוהבת אותו
גבר עוזב לפעמים דרך מרפסת/ מזמזם שיר ישן/ נפצע בעורפו מעץ השסק/ נצבט בשושן/ בוץ דבק בעקביו, אל תהיי כועסת/ הוא מאוהב
הוא בא אלייך לפעמים/ את נרגעת כשהוא מלטף/ יש לו דרכים משונות/ לומר לך שהוא אוהב
יש לפעמים שריק על המרפסת/ כמו יום שבת/ ורוח דרומית בשקט נכנסת/ ואף אחד./ את חושבת עליו
וחתול בעשב, בורח זנב…
שיבוא אלייך פתאום/ ישתוק, ילטף/ יש לו דרכים משונות/ לומר לך שהוא אוהב

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

4 תגובות

  1. ביצוע מדוייק מלא חן נכון בדקויותיו ומעורר השראה לקחת עוד שירים של שלמה ארצי ולעשות בהם קסמים.אנני אוהב את הזמר הקרוי ים תיכוני ומזרחי ופה עלי לציין שעופר לוי מבצע במינון מכובד טוב ויפה את שירו של שלמה ארצי. העיבוד מינמלסטי שקט ועדין, עופר שיחקת אותה.

  2. ביצוע יפה מאוד של עופר לוי לשיר גבר הולך לאיבוד זמר מוכשר עם קול נדיר ביקום זמר ענק בקיצור מלךךך מעריצה ענקית שלך לעולם מימי..

  3. שיר מדהים
    ביצוע ענק
    מומלץ לשמוע כמה פעמים, להבין איך כל מילה וכל צליל יוצאים במדוייק לטקסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות