איירון מיידן Senjutsu

איירון מיידן Senjutsu

הטרנדים והזמן לא יכולים לגעת בהם, ועם 'סנג'וטסו' איירון מיידן הפיקו את אחד האלבומים הטובים ביותר שלהם ב -20 השנים האחרונות

4.5/5

מה דורשים בדרך כלל מלהקת הבי מטאל? שתהיה אקסצנטרית ומפוצצת במיטבה. בשנים האחרונות זנחתי את הז'אנר, למרות שהוא עצמו המשיך לחיות. והנה – איירון מיידן. מחזיר אותו בענק לחיים. בשנים האחרונות  עברה הלהקה רנסנס יצירתי יוצא דופן. מאופיין בעיבודים אפייים בעלי נטיות פרוג ודינאמיות מלודית שאפתנית.
סנג'וטסו הוא אלבום האולפן הראשון של הלהקה זה כמעט שש שנים, בעקבות The Book of Souls שיצא ב-2015, והוא מסמן את פער הזמנים הארוך ביותר בין שני אלבומי אולפן של Iron Maiden.
הלהקה הקליטה את סנג'וטסו בתחילת 2019 במהלך הפסקה בסיבוב ההופעות של Legacy of the Beast, והצליחה להמתין איתו לאורך המגיפה.  Senjutsu  הוא מונח יפני המתורגם כ"טקטיקה ואסטרטגיה", אך יכול להתייחס גם למיומנות uטכניקה וגם – כישוף.  האם סנג'וטסו ראוי להיכנס לרשימת המשובחים בקטלוג המפואר של Iron Maiden. התשובה היא כן נחרץ.
למצדדי השורה האחרונה אומר: סנג'וטסו הוא אולי האלבום החזק של איירון מיידן מזה זמן מה, להקה שפניה קדימה כשמדי פעם מציצה לאחור מעבר לכתפה. בטון הכללי זה האלבום הקודר ביותר של הלהקה (איזה כיף) , קוהרנטי במוסיקה, בטקסטים ובהפקה העשירה. זהו צליל של להקה שיורה בכל התחמושת שברשותה. הקול של ברוס דיקינסון נשמע כמשתבח עם הגיל, צליל בס עוצמתי מלווה אותו כשהוא שר את הימים האחרונים והעקובים מדם של אימפריה פנטסטית. אולי הדבר הנפלא ביותר בסנג'וטסו הוא עד כמה הלהקה עדיין נהנית לנגן, מגיעה למוזיקה בסטנדרטים גבוהים של נגינה. The Writing On The Wall מציג להקה במיטבה, עם גיטרות בלוז-רוק כבדות וסולו בוהק. השיר נזקף לזכות ברוס דיקנסון ואדריאן סמית'.
טקסטים? "גיהנום על כדור הארץ" Hell On Earth מביא את דברים למסקנה די תובענית, כאשר ברוס דיקנסון שר, 'בצד השני אראה אותך שוב בגן עדן/ רחוק מהגיהנום הזה על כדור הארץ'.
הטרנדים והזמן לא יכולים לגעת בהם, ועם 'סנג'וטסו' איירון מיידן הפיקו את אחד האלבומים הטובים ביותר שלהם ב -20 השנים האחרונות. סנג'וטסו הוא אלבום המכיל את תמצית ההיסטוריה של הלהקה מבלי לערבב מחדש יצירות קודמות. התוצאה היא אחד האלבומים הטובים ביותר של הלהקה, עומד גבוה ליד Fear of the Dark החושך ו- Seventh Son of a Seventh Son.

משתתפי איירון מיידן Senjutsu

  • Bruce Dickinson – vocals
  • Dave Murray – guitars
  • Adrian Smith – guitars
  • Janick Gers – guitars
  • Steve Harris – bass, keyboards
  • Nicko McBrain – drums

Iron Maiden – The Writing On The Wall

Iron Maiden Facebook

share

0 אהבו את זה

share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן