הארי סטיילס Harry's House

הארי סטיילס Harry's House האלבום שזכה בגראמי

סטיילס תיאר את התקליט הזה כ"הכי גדול והכי כיפי, וללא ספק הכי אינטימי". הוא מאזן את הסיפורים האלה על ביתיות ורומנטיקה עם שירים שמתפוצצים אל לב הפאנק, הדיסקו והסול מהאולד-סקול, אבל אף פעם לא עושה רטרו פשטני.

4/5

ב-"Boyfriends" – בלדה אקוסטית, הארי סטיילס מציג כמה מהסיבות הרבות שבגללן יש להימנע מאנשים מסוג מסוים. "הם לוקחים אותך כמובן מאליו", הוא שר, בהרמוניה שמזכירה את קרוסבי, סטילס אנד נאש . הם מתקשרים רק כשהם "לא רוצים להיות לבד". הגרוע מכל, הוא מציין, הם מתחילים "לשתות בסתר", ובשלב זה "נהיה קשה לדעת" מה הם חושבים. סטיילס, לשעבר להקת הבנים הבריטית וואן דיירקשן, הציג לראשונה את "Boyfriends" בפסטיבל קואצ'לה בחודש שעבר. כששאל לכמה אנשים בקהל היה חבר ולכמה לא. הוא הוסיף: “To boyfriends everywhere: F— you.”
כפי שמרמז שם האלבום,  סטיילס נמצא גם במצב נפשי ביתי, ככל הנראה בעקבות המגיפה; הוא ממשיך לתאר סצנות ביתיות נעימות המתרחשות במטבחים ובגנים ובחדרי שינה.
'הבית של הארי', הוא נסיון ההגדרה שלו לבית, משהו שהוא התחיל לחשוב עליו כשהמגיפה אילצה אותו לעצור את חייו.  התחושות  קשורות למצב הנפשי ולאנשים שאתה מוקף בהם.
Daylight' הוא שיר נשמה ו-R&B נשאר מאופק כשסטיילס שר "אילו הייתי ציפור כחולה, הייתי עף אליך / את תהיי הכף / טובל אותך בדבש כדי שאוכל להידבק אליך". '‘Cinema’ לוקח לשיטוט דיסקו לילי, כשהוא שר על חוסר ביטחון ותשוקה: "אני רק חושב שאת מגניבה / אני חופר את הסרט שלך / את חושבת שגם אני מגניב? / או שאני יותר מדי מת עלייך?".
ב‘Satellite’ הוא יוצא לחלל החיצון לשביל החלב. "מסתובב החוצה ומחכה שתמשכי אותי פנימה / אני יכול לראות אותך בודדת שם / את לא יודעת שאני ממש כאן?" מבחינה מוזיקלית זה אחד השירים המעניינים ביותר שסטיילס עשה עד כה, שמתערבל לסערה גלקטית בשלב האחרון שלה.
בין השירים היותר טובים באלבום – "מטילדה". הארי  מייעץ לחברה שעבר התעללות שהיא זכאית לנטוש את בני המשפחה שפגעו בה: "את לא צריכה להצטער על שעזבת והתבגרת", הוא שר לה בליווי גיטרה אקוסטית "לכל מקום שאת תלכי, את לא צריך סיבה / כי הם מעולם לא הראו לך אהבה."
"מעולם לא הייתי מעריץ של שינוי / אבל הייתי עוקב אחריך לכל מקום", שר סטיילס בשיר פופ נמרץ נוסח ה-80 של 'Late Night Talking', וגם הסינגל 'As It Was' מציג את הכישרון שלו  ליצור פופ אותנטי שנשען על נכסי העבר.
סטיילס תיאר את התקליט הזה כ"הכי גדול והכי כיפי, וללא ספק הכי אינטימי". הוא מאזן את הסיפורים האלה על ביתיות ורומנטיקה עם שירים שמתפוצצים אל לב הפאנק, הדיסקו והסול מהאולד-סקול, אבל אף פעם לא עושה רטרו פשטני.
'Harry's House' הוא התקליט הטוב ביותר של סטיילס עד כה שמציג מוזיקאי בטוח במה שהוא רוצה ליצור עכשיו. השירים מעניקים תחושת חמימות, יותר אינטימיים ועמוקים משירי שני הקודמים שלו. אלבום שיקדם משמעותית את הקריירה שלו.

הארי סטיילס פייסבוק

Harry Styles – As It Was

share

0 אהבו את זה

share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן