הגרסה הפאנקית של ליזו ל Butter של BTS

הגרסה הפאנקית של ליזו ל Butter של BTS

וגם גרסה משיתוף הפעולה האחרון שלה עם Cardi B לשיר ‘Rumors’.

/5

ליזו עפה על הפופ של BTS בגרסה ל – Butter, הלהיט הגדול של החבורה הקוריאנית. אין ביזנבס כמו שאו ביזנס, וליזו קוראת את מפת ההזדמנויות לשדרג רייטינג.

הקאבר לסינגל של להקת ה-K-Pop לשנת 2021 התרחש בשידור חי של רדיו BBC 1, שנקרא Live Lounge Month שנפתח ב -6 בספטמבר. ליזו שרה גם גרסה משיתוף הפעולה האחרון שלה עם Cardi B לשיר ‘Rumors’.עם להקת לייב מלאה וזמרות ליווי.
אל תחשדו בה. "אני פשוט נרגשת לשיר את זה", אמרה ליזו על 'חמאה' לקראת ההופעה "אני אוהבת את השיר, את הפאנקי שבו. בכל מקרה, אני שרה את זהשיר בבית, ואין לי בעיה לששיר אותו בכל מקום."
מה הצעד הבא שלה? ניחשתם נכון – Lil Nas X. יהיה שת"פ. ליזו דוהרת קדימה. לא לוקחת שבויים.
שמה המקורי מליסה ויוויאן ג'פרסון, יותר מסתם ראפרית.  בת 33 בעת כתיבת שורות אלו. את מסע הכיבוש שלה החלה להגשים רק באלבומה השלישי Cuz I Love You, שהכיל את הסינגלים "Juice" ו-"Tempo". מהדורת הדלוקס כללה את השיר "Truth Hurts" משנת 2017, שהפך ללהיט ויראלי והגיע למקום הראשון במצעד הבילבורד הוט 100 שנתיים לאחר יציאתו לאור.
בשנתיים שחלפו מאז שליזו הוציאה את אלבום הבכורה שלה, זוכת הגראמי, Cuz I Love You, היא הפכה מדי פעם למטרה של במדיה חברתית . כוכבת הפופ הבטוחה בעצמה לעתים קרובות מגיבה לביקורות.
ב"שמועות", שיתוף פעולה עם קארדי בי והסינגל הראשון שלה מאז Cuz I Love You, היא בחרה לדבר על רכילות. הנונשלנטיות המגניבה-בידורית של השיר היא שסוחפת. "נשבר לי משמועות/אבל שונאים עושים מה שהם עושים".

BTS – Butter

הגרסה הפאנקית של ליזו ל Butter של BTS

Lizzo – Rumours in the Live Lounge

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן