וולודימיר זלנסקי בשנה הבאה אוקראינה תארח את האירוויזיון

וולודימיר זלנסקי: בשנה הבאה אוקראינה תארח את האירוויזיון

"נדאג שיום אחד המשתתפים והאורחים של האירוויזיון יתארחו במריופול - החופשית והבנויה מחדש. תודה על הניצחון של קלוש אורקסטרה ולכל מי שהצביע עבורנו! אקורד הניצחון שלנו בקרב עם האויב לא רחוק. תהילה לאוקראינה!"

/5

נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי הכריז שהאומה שסועת המלחמה תארח את האירוויזיון ב-2023, לאחר ניצחונה של תזמורת קלוש בסוף השבוע. סוכני ההימורים עבדו הפעם לתפארת האירוויזיון עם שיר הפולק-ראפ המלהיב 'Stefania'. שש מאות שלושים ואחת הנקודות שניתנו ללהקה האוקראינית נבעו בעיקר מההצבעה הציבורית – כאשר בריטניה, היא שזכתה במקום הראשון לפי הצבעת השופטים בגמר הגדול בטורינו.
ספק רב הוטל אם מדינה במצבה של אוקראינה מסוגלת לעמוד במשימה המורכבת של אירוח התחרות. הספק הזה אינו קיים אמל נשיא אוקראינה, שהכריז ברשתות החברתיות שהתחרות תגיע לאומה במאי הבא.
האומץ שלנו מרשים את העולם, המוזיקה שלנו כובשת את אירופה!" כתב בפוסט זלנסקי בפייסבוק שחגג את זכייתה של אוקראינה. "בשנה הבאה אוקראינה תארח את האירוויזיון! בפעם השלישית בתולדותיה, ואני מאמין – לא בפעם האחרונה".
הוא המשיך: "נדאג שיום אחד המשתתפים והאורחים של האירוויזיון יתארחו במריופול – החופשית והבנויה מחדש. תודה על הניצחון של קלוש אורקסטרה ולכל מי שהצביע עבורנו! אקורד הניצחון שלנו בקרב עם האויב לא רחוק. תהילה לאוקראינה!"

וולודימיר זלנסקי בשנה הבאה אוקראינה תארח את האירוויזיון

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן