אולי אלכסנדר זה השיר שייצג את בריטניה באירוויזיון

זה השיר שייצג את בריטניה באירוויזיון

הבחירה באולי אלכסנדר - סולן לשעבר של להקת הפופ המובילה Years & Years אומרת כי בריטניה לא מעוניינת להיות שוב מושפלת באחד המקומות האחרונים

/5

במשך עשרות שנים, מעריצי האירוויזיון תהו מדוע בריטניה כל כך גרועה בבחירת שיריה ונציגיה.
מצד אחד מבריטניה יוצאים כוכבי פופ מנצחים בעולם כמו אד שירן ודואה ליפה – אבל משתתפי האירוויזיון היו ברובם חובבים שהרימו דגל לבן על בימת האירוויזיון. .

המהפך התרחש בשנת 2022, כאשר סם ריידר הביא את Space Man בהשראת בואי לטורינו וזכה במקום השני – התוצאה הטובה ביותר של בריטניה באירוויזיוןמאז 1998.
מעודדת מההצלחה הזו, בריטניה שלחה בשנה שעברה כוכבת הפופ העולה מיי מולר לתחרות. השיר שלה, I Wrote A Song, היה המנון פופ מבעבע שזכה לתמיכת מעריצים – אבל חוסר ברק וביצוע ווקאלי בעייתי טרפדו את סיכוייה. בריטניה סיימה במקום ה-25, מתוך 26.

אז מה הדבר הבא? ה-BBC היה יכול לחזור ולבחור זוכי תוכניות הריאליטי, או ללכת על כוכבי פופ. הם בחר באחרון.

הבחירה היתה באולי אלכסנדר – סולן לשעבר של להקת הפופ המובילה Years & Years, ושחקן, שהיה אובססיבי לאירוויזיון כל חייו.
"זה מחזיר אותי לילדות כשצפיתי בתוכנית עם המשפחה שלי. הזמנו פיצות ובילינו כל הלילה מול הטלוויזיה בצפייה בתוכנית המטורפת והמדהימה הזו", אמר לחדשות BBC. "זה קצת כמו שיבה רוחנית בשבילי כי אני כל כך אוהב את האירוויזיון". השתתפותו נחשפה בגמר הגדול של Strictly Come Dancing בדצמבר האחרון – עוד סימן למידת הרצינות שב BBC לוקחים את התחרות השנה.
שלושה חודשים לאחר מכן, הוא חשף את השיר שיבצע. המנון אלקטרו פועם בשם Dizzy. "זה מצחיק, מעולם לא היה לי שיר עם כל כך הרבה ציפיות", אמר בראיון ל – בי.בי.סי
הרושם הראשוני מרשים. זהו שיר אלגנטי ויעיל של פופ מודרני (דמיינו את הפט שופ בויז בטיול לדיסקו) מזכיר במהלך ההרמוני את I Will Survive של גלוריה גיינור או את Flowers של מיילי סיירוס. הטקסט עוסק באהבה מאפיין את מיטב שירי האירוויזיון: "האם לא תיקחי את ידי ותסובב אותי / סחור סחור כך שהרגע לא יסתיים לעולם."
אם יש ביקורת על השיר בבריטניה, היא על כך השיר יכול להיות "קשוח" יותר. במקום לבנות לשיא, הפזמון האחרון הוא מנומס מדי.
מצד שני אולי אלכסנדר הוא פרפורמר אהוב מזוהה מאוד ברחבי אירופה, והשיר מנצל את הכריזמה החצופה שלו.
אולי זה מה שיביא לבריטניה הרבה "douze points", ומכל מקום קשה לראות את השיר הזה באחד המקומות האחרונים.

אולי אלכסנדר פייסבוק

share

1 אהבו את זה

share

1 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן