לואיס קפלדי Broken by Desire to be Heavenly Sent

לואיס קפלדי Broken by Desire to be Heavenly Sent

האלבום של הזמר והיוצר הסקוטי נוחת היישר למקום הראשון בשבוע  הגדול ביותר של הקריירה שלו עד כה

3.5/5

לואיס קפלדי יכול להירגע. החשש מכישלון האלבום השני הופג. למרות ביקורת פושרות מאוד, האלבום של הזמר והיוצר הסקוטי נוחת היישר למקום הראשון בשבוע  הגדול ביותר של הקריירה שלו עד כה, ועם האלבום הנמכר ביותר ב-2023 עד כה. יש אישור רשמי מהחברה הבודקת – Official Charts Company. האלבום Broken By Desire To Be Heavenly Sent עקף את Subtract של אד שירן כבר בשבעת הימים הראשונים ליציאתו. אני מציע במיוחד לאוהביו להקשיב לאלבום לפני שקוראים ביקורות.
הציון הממוצע של האלבום לפי אתר הביקורות Metacritic הוא 58. סיבה? בגדול, הביקורת יורדת על סיבוב נוסף של בלדות גדולות ובכייניות שקפלדי עושה על כמה אומללים חיי האהבה שלו. זיהו את אזור הנוחות הבטוח שלו , ויש שחשדו שמדובר בסוג של מניפולציה רגשית. משחק על בטוח, מכפיל את הנוסחה שהפכה את אלבום הבכורה שלו לכל כך אהוב על המעריצים, תוך ביצוע שינויים עדינים בלבד. הנקודה היא שזו בדיוק הסיבה שחוטפים את אלבומו השני. אוהביו אינם מחפשים שינויים מרחיקי לכת מאז Someone You Loved.
מול הרבה מוסיקה מופקת מאוד, קיימים עדיין פסנתר ושירה בלבד. אני לא חושב שזה ההסבר היחיד לסיבת ההצלחה של קפלדי. הוא שר ממקומות שמתחת למיתרי הגרון על מערכות יחסים במשבר אז נכון: הטון הכמעט זהה לאורך השירים לא יירשם לזכותו, מצד שני – זוהי נוסחת הצלחה, ומתברר שמעריציו דווקא אוהבים את האחידות הרגשנית הזו. מבחינתם זוהי חזרה מנצחת של קפלדי – בזהות בין האלבום השני לאלבום הבכורה.
בדבר אחד אי אפשר לרדת עליו: הוא זמר ייחודי מאוד, קולו אמוציונאלי חזק והבעת עומק שחסרים לזמרי בלדות מהסוג הזה.

Lewis Capaldi Facebook

share

0 אהבו את זה

share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן