מדוע פרש נועם בנאי מהכוכב הבא?

מדוע פרש נועם בנאי מהכוכב הבא?

יש לנו הסבר, ויש לו הסבר

/5
גם אני הרמתי גבה, כשנועם גבאי, הבן של מאיר גבאי ז"ל התייצב לאודישנים בהכוכב הבא. המחשבה הפשוטה חלפה: זו אינה המסגרת עבור זמר-יוצר שכבר עשה כברת דרך משמעותית ונחשף במוסיקה הישראלית. הוא אינו זקוק ל"הכוכב הבא" א. מפני שדרכו אינה מובילה לסוג החשיפה הזו מול מתמודדים בני  16-17, שרוצים להאמין כי יש להם פוטנציאל כוכבות. ב. פרט למיליון שקל והרייטינג לזוכה – אין בפורמט של "הכוכב הבא" אתגר אומנותי להתפתחות אמן כמוהו.
ג. התחרות מאבדת עוד ועוד גובה, מדי שבוע, עושה סלטות באוויר כדי ללקט עוד רייטינג. וגם: התוכנית שוחקת את עצמה כמעט בכל גימיק (אודישן בהפתעה הפך לאפיזודה טרחנית),  חלק מהשופטים משועממים והחלק שמנסים לא להשתעמם – מקומם בכל מקום אחר – פרט לשיפוט מקצועי בתחרות זמר. נועם בנאי החליט לפרוש מהתחרות אחרי שעשה שיקול הצטרפות מוטעה, אבל אין ספק כי פרישתו הגיעה ממש בזמן, לפני שחווה הדרדרות לא נעימה.

נועם עצמו מסביר  את פרישתו מהתחרות.
"אז כן, לכל מי שראה עכשיו את הפרק, ולכל מי שלא, החלטתי לפרוש מהכוכב הבא. רגע לפני שאסביר, חשוב לי לומר תודה ענקית על כמויות האהבה והפירגון, אתם מדהימים! יקח לי קצת זמן אבל מבטיח לחזור לכולם. תודה גדולה ליואב צפיר, אסי ורותם, ולכל הצוות המדהים של ״הכוכב הבא״ על הרגישות, הכנות, והאומץ. אני מעריך אתכם מאוד!

"לאודישן הלכתי חצוי. מצד אחד גדלתי בבית שבו החשיבות לדרך היא קדושה. תמיד הראו לי איך אמן מתפתח וגדל לאט לאט עם הזמן. מצד שני גדלתי בדור שכבר אין זמן. הכל מהר, הכל עכשיו.
כשהגעתי לאולפנים של ה״כוכב הבא״ הרגשתי די מהר שזה לא המקום הטבעי והמוכר שלי, ואז כשעברתי את האודישן, בחוויה באמת טובה ומרגשת, הדילמה נהייתה קשה מאוד. ממש לא ישנתי כמה ימים מרוב שהרגשתי שאני נקרע, האם ללכת עם הבטן ולעזוב, אפילו שמדובר בשלב כל כך מוקדם, או להמשיך עם מחיאות הכפיים?
אני חושב שהדבר היחיד שעזר לי להכריע בסוף הייתה האמונה וההבנה, שלא נכון לי ללכת אחרי הזדמנויות שמגיעות רק כי ״הינה זה כבר קורה, הדלת נפתחה״, ויותר מזה, שבסוף אם אחליט לעזוב בלב שלם, לא רק שאני לא מפספס כלום, להפך, אני מרוויח. מרוויח את עצמי.
אני מרגיש שהייתה לי זכות גדולה לחשוף בפניכם רגעים אמיתיים של התלבטות לא קלה, וללמוד שיעור שהלוואי ותמיד אזכה לזכור אותו- להיות נאמן לעצמי"
שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן