מונסקין שאחרי האירוויזיון לה דולצ'ה ויטה

מונסקין שאחרי האירוויזיון – לה דולצ'ה ויטה

חבורה שזוהרת בדקדנטיות רעננה. סולן בנעלי עקב גבוהות, בפוזת גלאם אלוויסית יהירה. אנחנו בהופעת הבכורה של מונסקין בסאטרדיי נייט לייב

4/5

האם זכיה באירווזיון יכולה למנף הצלחה בינלאומית? ללהקת אבבא שזכתה ב-1974 יש תשובה שלהקת מונסקין האיטלקית עשויה לאמץ אחרי הזכיה באירוויזיון של 2021. התחרות היתה קרש קפיצה מקצר דרך. הצלחות גדולות אינן יכולות להתבסס רק על זכיה באירוויזיון. קחו את מונסקין (Måneskin). צפו בגרסה שלה ללהיט הסיקסטיז  Beggin של להקת ארבע העונות מ-1967.
חבורה שזוהרת בדקדנטיות רעננה. סולן בנעלי עקב גבוהות, בפוזת גלאם אלוויסית יהירה. אנחנו בהופעת הבכורה של מונסקין בסאטרדיי נייט לייב של מנסקין. יש טוענים שזו היתה הופעה מדהימה יותר מההופעה של של הרביעייה בהופעה של בבאורי בולרום בניו יורק באוקטובר, אז הבסיסטית ויקטוריה דה אנג'ליס ניגנה עם סרט חשמלי שחור בלבד על פטמותיה והסולן דמיאנו דיוויד ירק מים (בסגנון איגי פופ) לפיות הנלהבים של קהל נשים צעירות משתולל. אז דה אנג'ליס ודיוויד זינקו בשמחה אל זרועותיהם של המעריצים , לפני שדיוויד הזמין את כל הקהל לבמה. כל מי שיכול  – עלה לבמה ונדחס ליד הלהקה תוך כדי נגינה. עשרות נשים נרגשות ולא מאמינות עלו על הבמה.
תזכורת: מנגנים יחד מאז התיכון (2015), דמיאנו דייוויד (סולן), ויקטוריה דה אנג'ליס (בס), תומאס ראגי (גיטרה) ואיתן טורקיו (תופים) הגיעו למקום השני בעונה האחת-עשרה של "The X Factor" בשנת 2017, במרץ 2021, זכו  בפסטיבל סן רמו 2021, שמתפקד כקדם האיטלקי לאירוויזיון 2021, עם השיר "Zitti e buoni", והגיעה איתו למקום הראשון באירוויזיון. נראה שהאמריקאים עדיין לא מודעים לאיטלקים המקסימים/אובססיביים האלה. מה עושים? פונים לשנות השישים. "Beggin", הקאבר שלהם לפרנקי ואלי וארבע העונות, הפך וויראלי ב-TikTok. השיר נכלל לראשונה באלבום של Måneskin מ-2017, וכרגע יש לו כמילארד ביקושים ב – Spotify. קאברים ל"I Wanna Be Your Dog" של איגי פופ ו"Somebody Told Me" של הקילרס חיזקו את המוניטין של החבורה כלהקת רוק. הם הצליחו לשמור על קור רוח למחצה בחימום לרולינג סטונס בלאס וגאס ב-6 בנובמבר 2021, בהופעה באדום, לבן וכחול ובבגדי פאייטים בפסים, והם פגשו כמובן את קית' ריצ'רדס ומיק ג'אגר. כוכבי הגלאם רוק מאיטליה ממשיכים במסע כיבושים שיגיע לפסטיבל קואצ'לה באפריל. אז כן, אפשר כבר לומר: מונסקין שאחרי האירוויזיון – לה דולצ'ה ויטה. החיים הטובים, המתוקים.

  Måneskin: Beggin' (Live) – SNL

Måneskin – Zitti E Buoni – Italy 🇮🇹 – Grand Final – Eurovision 2021

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן