Noga Erez - Knockout (Against The Machine)

נגה ארז הולכת לעיבוד Against The Machine

ומוציאה גרסאות אקוסטיות לאלבום KIDS

4.5/5

המעבד המוזיקלי נותן לפעמים ביטוי אישי ליצירה המולחנת ויוצר לה סגנון ייחודי משלו.  הוא יכול, למשל, להוסיף לשיר הקדמה או מעבר. מה קורה כאשר מדובר ביצירה שכבר עובדה, והיוצר מנסה להעניק לה פנים חדשות?
קחו את נגה ארז, מוסיקאית מקורית נפלאה, שאוהבת להמציא את עצמה כל פעם מחדש. והנה עלה רעיון אצלה ואצל המפיק שלה אורי רוסו:
ניסו לענות על שאלה שהרבה מוזיקאים: ״אם הייתי מעבד/ת את השירים אחרת, האם הוא עדיין היה עובדים?״
התשובה תגיע  ב-5.11 בדמות גרסאות אקוסטיות לאלבום Kids, שייקרא KIDS (Against The Machine). בינתיים יש בשורה בעיבוד פורץ הדרך והמלהיב ל – KNOCKOUT.
בדף שהוציאו לעיתונות הם אומרים: "לקחנו סיכון בללכת הכי רחוק מהסאונד שמזוהה איתנו, אל תוך עולמות נוסטלגיים, חמים ואקוסטיים ששואבים מהמוזיקה שגדלנו עליה. כלי נשיפה, פסנתר, תופים, גיטרה, באס ומקהלת ילדים (נונה המדהימים). מעט כלים, הרבה מאוד רגש. אפס אלקטרוניקה ומכונות – לכן השם ״אגייסנט דה מאשין״. השירים של האלבום KIDS שהוצאנו לאחרונה, קיבלו גרסאות חדשות, שבחלקן קשה לפעמים לזהות את המקור. את הביצוע לשיר KNOCKOUT לקחנו הכי רחוק מהמקור. הוא קיבל אווירת מוטאון כיפית וגרובית, שונה מאוד מהעיבוד האפל של השיר המקורי. עבדנו על השיר בשקיקה, כמו להסתכל על נס קורה, הוא פשוט קיבל חיים חדשים.
"בקליפ הבאנו את המבצעים ואנשים נוספים לתוך המקום שהוא המקור להרבה מהכלים האקוסטיים – נגרייה. היה משהו הומוריסטי בזה שנגע לנו – בסופו של דבר המוזיקה, הרוח והאמנות הזאת שאנחנו לוקחים כל כך ברצינות, באה ממקור כל כך חומרי, פשוט, ארצי.
"אנחנו כרגע בתחילתו של הטור בארצות הברית, רואים את השיר משתחרר אל העולם בנסיעות ארוכות בוואן ממקום למקום. עשינו שתי הופעות ראשונות מרגשות עם קהל חדש לגמרי, אנשים שגרים במקומות מרוחקים בארה״ב, מכירים את המוזיקה ושרים את השירים, כמעט כמו הקהל בארץ."

נגה ארז – Kids במקור

נגה ארז הולכת לעיבוד Against The Machine

נגה ארז פייסבוק

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן