פיוטשר סאונד אופ לונדון

פיוטשר סאונד אופ לונדון מציגים אמורפיאוס אנדרוגינוס, The Isness

ניסויים אלקטרוניים, צליל גיטרות פסיכודלי נוסח ה-70, סיטארים, מיתרים, קולות שמיימיים

יוניברסל פונוקול
4/5

לא ברור תחת איזה שם ההרכב הזה מופיע "הצליל העתידי של לונדון" או "אמורפוס אנדרוגינוס". גם המוסיקה הקסומה היא כזו "אנדרוגינית" בין פרוגרסיב רוק לאמביינט/צ'ילאאוט. האנשים מאחורי הפרויקט הם גרי קוביין (Garry Cobain) ובריאן דאגנס  (Brian Dougans) שהוציאו לפני הפרוייקט הזה אלבום מצוין כמו Tales Of Ephidrina ב-1993. תחת השם "אמורפיאוס אנדרוגינוס" ואת  Lifeforms וואת Dead City  תחת "הצליל העתידי של לונדון". הצמד עושה שימוש בניסויים אלקטרוניים, צליל גיטרות פסיכודלי נוסח ה-70, סיטארים, מיתרים, קולות שמיימיים.

אם מישהו ציפה מהצמד  קוביין ודוגאנס לפריצת דרך, אז זה לא קרה באלבום הזה.  אחרי 6 שנים הם נפגשים בצומת שבו מתחלפים אורות פסיכודליים, ושיש בו גם אמביינט, טריפ הופ, אתני, פולק סונגס, ביטלס ופינק פלוייד וצליל אורגן סטייל "הדלתות" ב"שדות גן עדן". בתוך כל אלה, נמצא הקטע היותר מושלם נקרא DIVINITY

מה זה? קוקטייל של סגנונות. תזמורים נועזים. אלקטרוני ושאנטי. המוסיקה מחלפה צבעים – Mello Hippo Disco Show מציע איזשהו שילוב בין The Verve ה-Doors והפינק פלויד.  ואילו הקטע Go Tell It To The Trees Egghead מזכיר במשהו את ג'נסיס.  מוסיקה מיוחדת, ניסיונית במהותה, אם כי חסרת חוט שדרה. לכל מי שמסרב ללכת על הצפוי, ומחפש מוסיקה למדף ה"פרוגרסיב" שלו.

Future Sound Of London פייסבוק

 

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן