קאונטינג קרואוז תגיע באפריל לאמפי רעננה סולן הלהקה - אדם דורין

קאונטינג קרואוז תגיע באפריל לאמפי רעננה

בגיל 57 אדם דוריץ, האיש שבקדמת הבמה, עדיין שר בהתלהבות את הנרטיבים של ליבו השבור, את בדידותו באמריקה הלא משתנה

/5

תקוו שהארץ תשקוט ממגיפות באפריל 2022, כי אז אמורה לנחות כאן לקראת הופעה באמפי רעננה הלהקה האמריקאית "דה קאונטינג קרואוז" בהנהגת הסולן הכריזמטי אדם דוריץ. האם אני מדבר על להקה שמכירים אותה כאן? אז הנה הזדמנות. שנזכיר להיטים? "ביג יאלו טקסי", "לונג דסמבר", "מיסטר ג'ונס".
באמצע שנות התשעים,  "קאונטינג קרואוז", החבורה מסאן פרנציסקו, הייתה אחת הלהקות הנחשקות בארה"ב מאז האלבום פורץ הדרך August and Everything After, שיצא ב-1993.  מאז הוציאה הלהקה 7 אלבומים כמו Recovering From Satellites שיצא ב-1996 ועד And Somewhere Under Wonderland מ-2014. לאחר 7 שנים הוציאה הלהקה את Butter Miracle, שבעקבותיו היא יוצאת לטור עולמי באוגוסט 2021.

את הכתיבה של אדם דוריץ  Adam Duritz הגדירו "החוליה החסרה" בין ברוס ספרינגסטין וואן מוריסון. קחו את Palisades Park, השפתח את  Somewhere Under Wonderland, ה. שיר של שמונה דקות הנפתח בצליל חצוצרת ג'אז מפתיע. דוריץ שר בקול מתייסר אותנטי, בתחושת ניכור.

The future sounds so crazy
We all heard that song before
Tomorrow's the name we changed from yesterday to blame
When the train just don't stop here anymore
I got starry-eyed
On the coaster ride
Andy said, "Man, I need a break from the world outside

בגיל 57 אדם דוריץ, האיש שבקדמת הבמה, עדיין שר בהתלהבות את הנרטיבים של ליבו השבור, את בדידותו באמריקה הלא משתנה. הוא נשמע מאוד דרמטי וחושפני וגם אותנטי. דוריץ הוא שמחזיר את "קאונטינג קראוז" אל התא הסגור של נהג המשאית בשעה שהוא חורש בכבישים.

20.4.22 אמפיפארק רעננה

Counting Crows – Palisades Park

share

0 אהבו את זה

share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן