קארדי בי זכתה בתביעת דיבה נגד יוטיוברית בסכום של יותר מ-4 מיליון דולר

קארדי בי זכתה בתביעת לשון הרע נגד יוטיוברית בסכום של יותר מ-4 מיליון דולר

עורכי הדין של קארדי טענו כי כוכבת הפופ סבלה מ"מבוכה, השפלה, עוגמת נפש ומצוקה רגשית".

/5

שעות ספורות לאחר שקרדי בי זכתה בתיק לשון הרע נגד היוטיוברית והבלוגרית טאשה קיי – באשמת הובלת "קמפיין זדוני" של פוסטים להכתמת המוניטין שלה – החליטו המושבעים שיש לחייב את קארדי בסכום נוסף של שבע ספרות כעונש נְזִיקִין.
מוקדם יותר השבוע נמצאה הנאשמת (בשמה האמיתי Latasha Kebe) אחראית בגין לשון הרע, בפגיעה בפרטיות וגרימת עוגמת נפש, לאחר – שהעלתה טענות "מאוד פוגעניות" כי קארדי בגדה בבעלה אופסט, סבלה מהרפס ו-HPV (וירוס הפפילומה) ועבדה בתעשיית המין וצרכה קוקאין.
עורכי הדין של קארדי טענו כי כוכבת הפופ סבלה מ"מבוכה, השפלה, עוגמת נפש ומצוקה רגשית". הנתבעת חויבה לשלם לה 1.25 מיליון דולר (930,000 ליש"ט) פיצויים כלליים ו-250,000 דולר (185,000 ליש"ט) עבור הוצאות רפואיות.
בכך לא תמה הפרשה: מגזין "רולינג" סטון דיווח שהמושבעים הטילו על הבלוגרית סט נוסף של עונשים, וקבעו כי תהיה חייבת פיצויים עונשיים נוספים של 1.5 מיליון דולר . כמו כן, קרדי תזכה במלוא הוצאות המשפט ושכר הטרחה לעורכי הדין שלה. בסך הכל – טאשה ק. והחברה שלה, Kebe Studios – יחויבו לשלם לקארדי חבילת פיצויים העולה על 4 מיליון דולר.

עורך דינה של הבלוגרית אמר שהוא ומרשתו "אינם מסכימים עם פסק הדין" ו"יגישו ערעור".
קארדי בי, לעומת זאת, חגגה את ניצחונה בהצהרה: "אחרי כמעט ארבע שנים של עלילות והשמצות חוזרות ונשנות נגדי, ההרחקה שלה ממני מביאה לי אושר גדול. במהלך המשפט הזה, כולכם למדתם על התקופה האפלה ביותר בחיי. כאשר טפלו עלי נרטיבים שפלים, מגעילים ושקריים שהופצו שוב ושוב ללא הפוגה באינטרנט.

"חשבתי שלעולם לא ישמעו אותי או יזכו אותי, והרגשתי חסרת אונים ופגיעה לחלוטין. מעולם לא קיבלתי כמובן מאליו את העובדה שהתהילה שלי מאפשרת לפגוע בי בצורה כזו. זו הסיבה שבמשך למעלה משלוש שנים הקדשתי כל משאב שהיה לי כדי לחפש צדק. ולא רק צדק בשבילי.

"האמת היא שהפגיעה המכוונת שנעשתה לי, נעשית לאינספור אחרים כל יום. ההבדל היחיד ביני לבין נערות תיכון שחבריהם מציקים במעשי בריונות ברשת ומשקרים עליהן הוא הכסף והמשאבים שיש ליכדי להילחם. אנחנו ביחד צריכים לומר שדי".

share

0 אהבו את זה

share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן