ריק אסטלי ולהקת בלוסומס הופעת קאברים לסמיתס

ריק אסטלי ולהקת בלוסומס הופעת קאברים לסמיתס

ג'וני מאר מהסמיתס על ביצועים של אסטלי/ בלוסומס לשירים של להקתו לשעבר: "מצחיקים ונוראים בו זמנית".

/5

להרים גבה: ריק אסטלי, כוכב הפופ של השמונים (Never Gonna Give You Up) מבצע יחד עם הרכב האינדי Blossoms מופע קאברים ללהקת הסמית'ס. ההופעה הראשונה נערכה באלברט הול במנצ'סטר.
בשיחה עם הדיילי סטאר אמר אסטלי: "הסמיתס היו הכל. הם פשוט עשו משהו אחר לגמרי וזה הדליק אותי. מה שמדהים הוא שה Blossoms עושים בדיוק אותו דבר במוסיקה מהתקופה שהם עוד לא נולדו. זה מראה שהמוסיקה של הסמיתס עדיין כאן והיא תמשיך להיות כאן".
הגיטריסט לשעבר של הסמיתס, ג'וני מאר, שיתף את מחשבותיו באשר לביצועים של אסטלי/ בלוסומס לשירים של להקתו לשעבר תיאר את פרויקט הקאברים  כ"מצחיק ונורא בו זמנית".
בהופעה שנקראת "שירי הסמיתס", הבלוסומס משמשים להקת הליווי של אסטלי בביצועים של מיטב שירי הסמיתס כולל "האיש המקסים הזה" (‘This Charming Man’) "גן עדן יודע שאני אומלל עכשיו" (‘Heaven Knows I’m Miserable Now’) ו 'איזה שינוי זה עושה?' (‘What Difference Does It Make?’)
הסמיתס הוקמה ב-1982 במנצ'סטר ע"י שני יוצריה מוריסיי וג'וני מאראנדי רורק ניגן בס, מייק ג'וייס – תופים. כלהקת אלטרנטיב רוק, הסמיתס יצאה מסצינת האינדפנדנט מיוזיק בבריטניה של השמונים בלייבל Rohgh Trade, שבמסגרתו הוציאה 4 אלבומי אולפן ומספר אוספים. הלהקה התפרקה ב-1987 על רקע חילוקי דיעות בין מוריסיי ומאר, ומאז דחתה הצעות לאיחוד מחדש.

Blossoms and Rick Astley – The smiths – Ask – Manchester Albert Hall

share

0 אהבו את זה

share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן