פול מקרטני Pure

Pure

פול מקרטני

הליקון
4.5/5

הביטלס הקליטו את כל האוצר המוסיקלי שלהם ב-8 שנים. פול מקרטני הקליט את שיריו שלאחר-הביטלס משך 45 שנה, ועדיין, גם אחרי הקשבה לאוסף המוצלח הזה, ברור שמקרטני פוסט ביטלס לא הגיע לשיאי היצירה שלו בביטלס.  גם מסלולי הסולו של  ג'ון, ג'ורג' ורינגו לא הניבו פירות משובחים  מהסוג של ארבעת המופלאים.
ועדיין, השירים של פול מקרטני מ-  1970 הם אוסף מצוין של  מוסיקת פופ. מקרטני מתאר אותם כפס קול של מסע מוסיקלי. הם שונים זה מזה – שירי הסולו, שיתופי הפעולה –  להקת "כנפיים", סטיבי וונדר, מייקל ג'קסון. השירים שיצאו כסינגלים. לא כולם להיטים. לא את כולם חיבק הזמן, ועם זאת יש כאן הרבה שירים שמעידים על יכולותיו המופלאות של מקרטני ככותב ומעבד.
'Maybe I'm Amazed', בלדת פסנתר מאלבום הסולו הראשון שלו, לא יצא כסינגל, אבל מקרטני פתח בו את האוסף, אולי כדי לבטא את העובדה, שהוא עדיין נרגש מהיכולות שלו להגיע למגוון מוסיקלי כזה. ישנם הסינגלים שהצליחו מסחרית כמו 'Mull of Kintyre' או  'Pipes of Peace', אבל דווקא פחות מצליחים כמו   'Uncle Albert / Admiral Halsey או  “Heart of the Country”, מהאלבום Ram של 1971 – מחזירים לקסם של הביטלס. מצד אחר, שירי רוק כמו "Jet” מהאלבום, "להקה במנוסה" היו השירים המצליחים ביותר של מקרטני אחרי הביטלס.
זוהי הזדמנות להקשיב לשירים יפים שלא יצאו בסינגלים כמו “Warm and Beautiful”, שמקרטני הקדיש לאשתו המנוחה, לינדה מהאלבום Wings at the Speed of Sound .
שלא כאוספים המתמקדים בלהיטים הגדולים, מקרטני בחר את הרשימה לפי טעמיו, לאו דווקא להיטי מקום ראשון וסינגלים, אלא האהובים עליו, שערוכים לא לפי סדר כרונולוגי. תרצו: סטליסט כמו בהופעה, כאשר אינך יודע מה יהיה השיר הבא. עונג מחודש להאזין למיטב של מקרטני בהפקת  סאונד מחודשת מרעננת.

Disc 1:Maybe I'm Amazed” “Heart of the Country” "Jet,” “Warm and Beautiful,” “Listen to What the Man Said” “Dear Boy,” “Silly Love Songs,” “The Songs They Were Singing,” “Uncle Albert/Admiral Halsey,” “Another Day,” “Sing the Changes,” “Jenny Wren,” “Save Us,” “Mrs. Vandebilt,” “Mull of Kintyre,” “Let 'Em In,” "Let Me Roll It," “Nineteen Hundred and Eighty Five,” and “Ebony and Ivory.Disc 2 will have “Band on the Run,” “Arrow Through Me,” “My Love,” “Live and Let Die,” “Too Much Rain,” “Goodnight Tonight,” “Say Say Say (2015 Remix),” “My Valentine,” “The World Tonight,” “Pipes of Peace,” “Dance Tonight,” “Here Today,” “Wanderlust,” “Great Day,” “Coming Up,” “No More Lonely Nights,” “Only Mama Knows,” “With a Little Luck,” “Hope For the Future” and “Junk.”

וידיאו: Dance Tonight ft. Natalie Portman

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן