אפק לאמור 2

אפק לאמור – חוף אחר

מילים: אפק לאמור לחן: אפק לאמור ונועם עקרבי הפקה ועיבוד: נועם עקרבי
3.5/5

ומה הפואנטה? זוכרת, זוכרת, זוכרת, ומה עכשיו? המצב על הפנים? – על כך אין רמז בשיר. כל כולו התרפקות על עולם יותר פשוט, יותר מתוק של חוף שבו "אהבנו אמיתי". יש אהבות לא אמיתיות? ומה עכשיו?  אפק לאמור אינו עוסק בעכשיו, גם לא בדיוק בודק את פשר האהבה ההיא. הוא מסתפק בלהתענג  על האתמול.  הזמן הנוכחי לא קיים, והשיר הופך לאלבום תמונות קיטש חלול של מסיבת חוף כיפית. הקליפ נותן לתמונות תנועה, וגם הוא (הקליפ) אומר – כמה טוב להיות צעיר,  חופשי ומאושר על החוף.
לא ברור מדוע אפק לאמור החליט להוציא את השיר הקליל-קליט-קייצי הזה דווקא בימים האלה – אולי געגועים לימים אחרים בעידן הקורונה, הגם שההקשר הזה אינו קיים בטקסט.
מה נשאר? הקלילות הפופית שמעלה את השיר לרדיו הידידותי, במנגינה ובקצב משחררים. נצא מהנחה שפופ מאז קליף ואלביס לא סיפק הרבה חומר למחשבה. השיר הזה הוא הסאמר הולידיי הישראלי לקיץ 2020. אל תחפשו בו יותר ממה שיש בו, לא במילים, לא במוסיקה ולא בביצוע. Take it as it is.

זוכרת היינו הולכים יחפים על החוף/ נתנו לזרם לסחוף למים לשטוף אותנו/ זוכרת ימים ולילות שרצינו לטרוף/ לא ראינו ת'סוף, זוכרת שאמרנו
״הכל או כלום״ ורצנו על החול/ טעמנו מהכל אהבנו אמיתי/ עוד שוט של רום שתינו בלי לשאול/ יש לי הכל כשאת איתי אז
נלך רחוק/ למצוא עולם מתוק/ עולם יותר פשוט/ את הירח לימים שבי/ איתך בשפל בגאות/ כל כך יפה במים/ שתי עיניים תכלת, ים סוער
תראי איך שהיום בוער/ אני רוצה להתעורר/ איתך בחוף אחר
זוכרת כמעט השתגענו מרב אהבה/ זוכרת את המסיבה, זוכרת כשלא חשבנו?/ זוכר איך צחקת ורקדת כמו להבה/ אותך בשמלה לבנה, זוכרת שאמרנו
״הכל או כלום״ ורצנו על החול/ טעמנו מהכל אהבנו אמיתי/ עוד שוט של רום שתינו בלי לשאול/ יש לי הכל כשאת איתי אז
נלך רחוק/ למצוא עולם מתוק/ עולם יותר פשוט/ את הירח לימים שבי/ איתך בשפל בגאות/ כל כך יפה במים/ שתי עיניים תכלת, ים סוער
תראי איך שהיום בוער/ אני רוצה להתעורר/ איתך בחוף אחר

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן